به گزارش اهرامروز، متن پیام مجید خدابخش به این شرح است:
اکنون در آستانه سی و نهمین سالروز طلوع خورشیدی هستیم که انوار روشنگر آن مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و پیام رهایی‌بخش اسلام را به گوش آزادی‌خواهان سراسر جهان رسانده است. انقلابی که با هدایت و رهبری بزرگمرد تاریخ، حضرت امام خمینی(ره)، بنیان‌های ظلم و ستم رژیم پهلوی را در هم شکست و نوید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم سربلند ایران به ارمغان آورد.
۲۲ بهمن سرفصل برجسته‌ای در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطفی در روند مبارزات ملت ایران است که باید سرمشق مسلمانان و آزادی‌خواهان دیگر کشورها قرار گیرد.
دهه فجر امسال مصادف است با چهلمین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن مردم متدین و غیور تبریز که افتخار شروع انقلاب اسلامی به‌عنوان حماسه بزرگ قرن بر تارک آنان همواره می‌درخشد؛ مردمانی که در دهه‌های اخیر نقش اساسی در تحولات اجتماعی و سیاسی کشور ایفا نموده و همواره در برهه های مختلف پشتیبان آرمان‌های انقلاب بوده‌اند.
به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و به لطف تلاش‌های متخصصان، دانشمندان و جوانان نخبه و با وجود تحریم‌ها و خصومت‌ها، پیشرفت‌های علمی، فنی و تخصصی جمهوری اسلامی ایران چشم جهانیان را خیره کرده و امیدواریم با تداوم این پیشرفت‌ها، شاهد حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی بوده و به الگویی کارآمد برای سایر کشورها تبدیل شویم.
اینجانب ضمن تبریک این ایام خجسته و فرخنده و با ادای احترام به روح بلند تمام شهدای گرانقدری که درخت تناور این انقلاب با خون آنان آبیاری گردیده، از خداوند سبحان می‌خواهم توفیق پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه پیروی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خدمت صادقانه به مردم قدرشناس استان آذربایجان شرقی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به  همه ما عنایت فرماید.
مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام/