به گزارش خبرنگار اهرامروز، حسن یحیوی در نشست صمیمی با جوانان ورزشکار شهرستان ورزقان با تأکید بر اینکه به لحاظ ترقی و توسعه عرصه ورزشی و به‌تبع آن افزایش نیازهای این عرصه، نمی‌توان گفت با نشست‌های این‌چنین تمامی نیازها یک‌شبه برطرف می‌شود، اظهار داشت: با توجه به این‌که با وجود ورزشکاران متعدد شهرستان ورزقان نسبت به سایر شهرستان‌ها از امکانات ورزشی کمتری برخوردار است.

وی، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به جهت سرمایه‌گذاری در عرصه ورزشی راهکاری برای رفع نیازهای این عرصه در ورزقان عنوان کرد، افزود: نیازها و امکانات ورزشی شهرستان ورزقان زمانی برطرف می‌شود که از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز بهره‌مند شویم.

فرماندار ورزقان اضافه کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم ورزقان و خاروانا و مدیران دستگاه‌های دولتی، باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون در این شهرستان استقرار یافته است و از زمانی که این باشگاه در ورزقان استقرار یافته منشأ تحولاتی نیز بوده اما آن‌طور که انتظار داشتیم هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

یحیوی در ادامه با اشاره به این‌که عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین‌المللی و توافق‌های چندجانبه نظیر برجام، نشان می‌دهد که نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا به توافقات بین‌المللی اعتنایی نمی‌کند و فکر می‌کند که توافقات و تعهدات بین‌المللی همانند تجارت است که هر موقع دلبخواه او نبود آن را زیرپا بگذارد.

آمریکا جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است

وی تأکید کرد: رئیس‌جمهور آمریکا جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است اما نمی‌داند که ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که به چِله انقلاب اسلامی رسیده‌اند با تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان دست و پنجه نرم کرده‌اند و تحریم‌های جدید علیه ملت ما تأثیری نخواهد داشت.

فرماندار ورزقان یادآور شد: همان‌گونه که ملت ایران در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در کنار همدیگر برای یک هدف مشخص جانانه ایستادگی کرده‌اند مطمئناً در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی نیز با حفظ وحدت و انسجام ملی ایستادگی کرده و دشمن را دفع می‌کنند.

یحیوی بابیان اینکه فعالیت‌ها و تخریب‌های همدیگر جناح‌ها و احزاب سیاسی جزء هزینه برای کشور نفع دیگری ندارد، گفت: تخریب‌هایی که علیه دولت انجام می‌گیرد در واقع تخریب نظام تلقی می‌شود چراکه دولت برخواسته از همین نظام است و هر اقدامی علیه دولت به‌نوعی بازی در زمین دشمن است لذا انتظار می‌رود در شرایط و برهه حساس با حفظ اتحاد و همدلی حول محور رهبری حرکت کنیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه دولت خود را در تأمین نیازهای اساسی مردم و کالاهای موردنیاز متعهد می‌داند، خاطرنشان کرد: در این جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها علیه ملت و دولت ایران آغاز شده، دولت اجازه نمی‌دهد مردم در تنگنا قرار گیرند.

انتهای پیام/