به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی عصر امروز در جلسه پشتیبانی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اهر، اظهار کرد: هنوز هم فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش بیست‌میلیونی در اندیشکده های بزرگ آمریکا و سایر کشورها بررسی و مورد بحث قرار می‌گیرد چراکه که هنوز هم که هنوز است دشمنان از تفکر بسیجی هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج تنها متعلق به گروه و یا جناح خاصی نیست بلکه بسیج متعلق به مردم است، افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ بسیجی یک فرهنگ است و اگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم پیشرو بودن در همه‌ عرصه‌های اساسی زندگی، هر آنچه که تاکنون در مورد بسیج از رهبران شنیده‌ایم عین واقعیت بوده چراکه امروز اگر کمی توجه کنیم خواهیم دید که بسیج علاوه بر فعالیت در عرصه‌های مختلف بلکه در عرصه مقاومت نیز یکه‌تاز است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: همان‌طور که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج توصیفاتی داشته‌اند امیدواریم بتوانیم با همت والای بسیجیان این توصیفات را زنده نگه‌داریم و بنده از اینکه یک بسیجی هستم به بسیجی بودنم افتخار می‌کنم.

ایمانی بابیان اینکه بسیج نیروهای مردمی در اکثر کشورها از جمله عراق، سوریه، لبنان بر گرفته از الگوی بسیج جمهوری اسلامی است، گفت: خوشبختانه استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان از تفکر بسیجی هراس دارند چون می‌دانند که بسیج نیروی آزادی‌خواه و حامی مظلومان و ستم دیدگان است.

وی با ذکر اینکه دیدگاه بسیجیان باید به‌گونه‌ای باشد که خود را در راه اسلام وقف کنند، اضافه کرد: اگر رفتار و سکنات در تمامی جهات از سوی بندگان خدا به وجود می‌آید نباید به‌حساب بسیج نوشت و در واقع حساب بسیج از تفکر و رفتار ما جداست.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه از احداث خانه عالم در روستاهای ورگهان و دوشتور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری خبر داد، گفت: بر حسب دستور مقام معظم رهبری مبنی بر احداث خانه عالم، دو باب خانه عالم را در روستاهای ورگهان و دوشتور شهرستان هر پیش‌بینی کردیم و در حال حاضر خانه عالم روستای ورگهان امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.