به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در سومین جلسه شورای اداری شهرستان اهر و آیین تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی اهر با اشاره به این‌که سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: انتخاب امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام راحل عملاً فراموش و تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

وی افزود: رهبری امام خامنه‌ای در شرایط فعلی به‌مراتب بسیار سخت‌تر از رهبری امام خمینی(ره) است به‌طوری که پیچیدگی دنیا در زمان حیات امام راحل به‌اندازه امروز نیست لذا باید همیشه شکرگزار خداوند متعال باشیم که ما را از نعمت ولایت و رهبری همچون امام خامنه‌ای که همواره در فکر دین و دنیای مردم است بهره‌مند ساخته است.

امام جمعه اهر، نقش ولایت‌فقیه و ولی امر مسلمین در انسجام، همدلی و سیاست‌گذاری را بی‌بدیل دانست، ادامه داد: همان‌طور که امام راحل فرمودند “پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد” ما این واقعیت را در طول چهل سال گذشته تجربه کرده‌ایم.

حاجی‌زاده بابیان اینکه وظیفه و مسئولیت در شرایط فعلی سنگین‌تر از گذشته بوده و برای موفقیت در مسئولیت راهی جزء ارتباط تنگاتنگ با پروردگار متعال نداریم، گفت: استکبار جهانی به هر طریقی سعی می‌کند تا بر نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران فشار وارد کند فرقی ندارد چه در حوزه اقتصادی و چه در حوزه‌های سیاسی و … هر چند تا به حال نتوانسته‌اند هیچ غلطی کنند و از این پس نیز نمی‌توانند.

وی با تأکید بر این‌که اشرافی گری و حیف و میل بیت‌المال بیش از هر چیزی مردم را می‌رنجاند، گفت: در کشور خانواده‌هایی هستند که تهی‌دست‌اند و با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده‌اند لذا باید در حفظ بیت‌المال و ساده زیستی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را مد نظر قرار دهیم و توصیه داریم مسئولان در جامعه‌ای که مردم مشکلات عدیده‌ای دارند به ساده زیستی روی بیاورند.

امام جمعه اهر اضافه کرد: امام خمینی(ره) به مسئولان اعتماد کرده و انقلاب اسلامی و نظام را به دست آن‌ها سپرده است و تأکید کرده‌اند از انقلاب اسلامی به‌عنوان گران‌بهاترین اشیاءتان حراست کنید و نظام اسلامی و خون پاک شهدا امانتی در اختیار ماست که باید با حساسیت و دقت لازم از آن حراست و حفاظت نماییم.

حاجی‌زاده، جلوگیری از اشرفی گری، عدم تبعیت از دشمن و برقراری عدالت را از اندیشه‌های امام خمینی(ره) برشمرد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به اشرافی گری و تجمل‌گرایی بی‌اعتقاد بودند و همواره می‌گفتند من کاخ‌نشین نیستم.

به گزارش تسنیم، در پایان جلسه شورای اداری، از زحمات معاون سابق فرماندار و بخشدار بخش مرکزی اهر قدردانی و علی حسن‌زاده به‌عنوان معاون جدید فرماندار و تورج اسمعیل زاده به‌عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر معرفی شدند.