به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی عبدی در حاشیه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر اظهار داشت: شاید شهرستان اهر بعد از تبریز اولین شهرستانی باشد که شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی را تشکیل می‌دهد و این مهم موجب می‌شود تا ارتباط روابط عمومی‌ها با مردم و رسانه تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر با اشاره به اینکه روابط عمومی جدا از هرگونه تعصب وظیفه‌دارند عملکرد دستگاه‌ها را آن‌طور که هست به خارج از مجموعه و به مردم گزارش دهند، افزود: ضمن اینکه روابط عمومی‌ها موظف‌اند تا عملکرد دستگاه‌ها منعکس کنند بلکه این وظیفه را دارند تا نقاط ضعف را نیز آشکارا بیان و برای حل نقاط ضعف تلاش نمایند.

وی گفت: جایگاه و اهمیت روابط عمومی‌ها کمتر از مدیریت یک مجموعه نیست و اگر مجموعه‌ای تا به حال آن‌طور که باید و شاید به جایگاه روابط عمومی پی نبرده این از اختیارات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر است که جایگاه روابط عمومی را برای مدیران و مسئولان تبیین کند.

عبدی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: سعی می‌کنیم تا کارگاه‌های آموزشی را با استفاده از اساتید مجرب بومی در حوزه‌های خبرنویسی و عکاسی در موضوعات مختلف برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر با تأکید بر اینکه دستگاه‌های در حوزه عملکردی موفق هستند که بتوانند در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مردم و رسانه‌ها موفق بوده باشند، خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها و سیاست‌گذاری دو وظیفه مهم شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر است.