به گزارش اهرامروز، محمد میرزاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه دومین نتیجه مثبت کرونایی اهر در روز ۱۵ اسفند۹۸ به دستمان رسید.

 از ۱۰ نفر بستری مشکوک به کرونا تا پایان روز ۱۴ اسفند در بیمارستان اهر، نتیجه آزمایش ۴ نفر منفی اعلام شد که ۳ نفرشان مرخص شدند.

ضمناً یک بیمار جدید با علائم کرونا روز ۱۵ اسفند بستری کرده ایم که ۲ مورد مثبت و ۶ مورد مشکوک؛ جمعاً ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال حاضر بستری می‌باشند.

 مورد مثبت کرونا در اهر، فردی بود که مسافرت به خارج استان داشته اما مورد دوم هیچ مسافرتی نداشته و این‌ نشان می‌دهد ویروس در خود اهر وجود دارد که سطح هشدار را در شهرستان افزایش می‌دهد.

 از ظهر تا شامگاه معابر و خیابان‌ها تا بازار تاریخی و پاساژها مملو از جمعیت است. ترافیک خودروها در خیابان‌های اصلی و ازدحام، همه و همه نشان می‌دهد فعلاً مردم هشدار را آنچنان که باید می‌گرفتند، نگرفته اند‌ و متاسفانه با این‌ روال، اخبار ناگوار و تکان دهنده کرونایی در روزهای پیش‌رو از اهر قابل استماع خواهد بود.

هشدار “در خانه بمانید” ما به مردم در حد ۵۰ درصد هم عملی نشده است. مردم عزیز خواهش ما را درباره هشدار خروج از خانه جدی بگیرند. ما نگران سلامتی جامعه هستیم و در این راستا انتظار پاسخ گرم از جامعه را می‌کشیم. وقتی مردم به هشدارها کم‌توجهی می‌کنند، تمام خستگی کادر درمان در تنشان می‌ماند.