به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اهر، با اشاره به این‌که امام راحل فرمودند نظام و انقلاب اسلامی هیچ‌گاه آرامش نخواهند داشت چون همیشه دشمنان درصدد توطئه علیه ایران هستند اظهار کرد: اخیراً دشمنان با اجیر کردن عده‌ای مزدور سعی در اغتشاش و ناامن کردن جمهوری اسلامی داشتند و فکر کردند مه می‌توانند امنیت را سلب کنند اما به لطف خدا مردم سدی بر راه اغتشاش‌گران شدند.

معاون فرماندار شهرستان اهر افزود: ریشه اغتشاشات اخیر به دشمنان قسم‌خورده باز می‌گشت و آن‌هایی که دم از حقوق ملت زدند مردم دیدند که با اموال عمومی چه کردند چه خسارت‌هایی زدند و مردم همیشه در صحنه نیز بار دیگر با حضور در صحنه ضمن محکومیت اغتشاشات مجدداً حمایت خود را از ولایت، نظام و انقلاب اسلامی به عرصه نمایش گذاشتند که مردم اهر نیز در این عرصه سهیم بود.

وی بابیان این‌که در گرامیداشت دهه فجر در کنار برنامه‌های تدوین‌شده برخی پروژه‌های عمرانی نیز به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: در حال حاضر ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه فعالیت ادارات مدیریت برق، بهزیستی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، اداره گاز، آموزش و پرورش، کمیته امداد، راه و شهرسازی، بخشداری مرکزی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

سمندری اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی برای ۵۲ پروژه عمرانی که در دهه فجر شاهد افتتاح و یا کلنگ زنی خواهیم بود فقط از محل اعتبارات تملک دارایی بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

معاون فرماندار شهرستان اهر از تشکیل کمیته‌های شانزده‌گانه برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد، گفت: تمامی برنامه‌ها باید مردم محور باشند چراکه این انقلاب متعلق به مردم است و انتظار داریم تا دستگاه‌های ذی‌ربط به جهت هماهنگی و تدوین برنامه‌های خود را به ستاد گرامیداشت دهه فجر اهر هرچه سریع‌تر ارسال کنند.

وی با تأکید بر این‌که برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با راه‌پیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن‌ماه خاتمه می‌یابد، یادآور شد: دشمن همیشه سعی داشته تا مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین کند ولی تاکنون با رهنمودها، آگاهی بخشی‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نتوانسته‌اند به اهداف پلید خود دست یابد و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را که در پیش داریم حضور تک‌تک مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

سمندری با تأکید بر برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان اهر، خاطرنشان کرد: اصناف و کسبه در طول انقلاب اسلامی نقشی بسزایی ایفاء کردند که نباید زحمات آن‌ها نادیده گرفته شود ولی پیشنهاد می‌کنیم تا اتاق اصناف به مناسبت دهه فجر یادواره شهدای اصناف را برگزار کند.

پروژه‌های عمرانی ۹۰ روستای شهرستان اهر آماده بهره‌برداری است

احمد نیک‌نفس، بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر نیز در این جلسه بابیان اینکه کمیته روستایی گرامیداشت دهه فجر با همکاری بخشداری، جهاد کشاورزی و امور عشایر برنامه‌های متنوع و درخورشان تدوین می‌شود، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی که در ۹۰ روستای شهرستان اهر عملیاتی شده هم‌اکنون آماده بهره‌برداری هستند.

وی از افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی شاخص هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان اهر خبر داد، گفت: پروژه‌هایی که در روستای این شهرستان اجرا می‌کنیم هرچند بومی‌سازی شده است اما برای تغییر سیمای روستاها از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر با اشاره به اینکه روستائیان استحقاق بهره‌مندی از خدمات دولت را دارند، افزود: بایستی از هر تلاشی برای ارائه خدمات به روستائیان و به‌ویژه جوانان روستایی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/