به گزارش خبرنگار اهرامروز، به اطلاع کلیه داوطلبان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اعم از افرادی که قبلا ثبت نام نموده­ اند و یا ثبت نام ننموده ­اند می­رساند سازمان سنجش امکان ویرایش کد رشته ­های انتخابی هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و همچنین ثبت نام جدید در کلیه رشته­ های مقطع کاردانی و ثبت نام جدید در رشته ­های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی دوره کارشناسی ناپیوسته را از تاریخ ۹/۵/۹۷ لغایت ۱۲/۵۴/۹۷ فراهم نموده است.

داوطلبان در صورت تمایل می­توانند با مراجعه به اطلاعیه مورخ ۶/۵/۹۷ مندرج در سایت آن سازمان نسبت به ویرایش و ثبت نام جدید درکلیه رشته های کاردانی و ویرایش رشته های انتخابی و ثبت نام جدید در  رشته های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی دوره کارشناسی ناپیوسته اقدام نمایند.

تاکید می­شود داوطلبان می­توانند، در بازه زمانی ۰۹/۰۵/۹۷ لغایت ۱۱/۰۵/۹۷ همزمان با پرینت کارت آزمون نسبت به ویرایش کد رشته محل­های انتخابی خود اقدام نمایند و داوطلبانی که قبلا در این دو آزمون ثبت نام ننموده­اند نیز می­توانند با توجه به توضیحات فوق در هریک از دوره های مذکور ثبت نام و انخاب رشته نمایند.

قابل ذکر است دانشگاه فنی و حرفه ای بر سالتحصیلی ۹۸-۹۷ در مقطع کارشناسی ناپیوسته در ۳۲۸ کد رشته محل جدید پذیرش دانشجو دارد که در اصلاحیه مورخ ۲۹/۰۲/۱۳۹۷ مندرج در سایت سازمان سنجش این رشته ها ذکر شده است .

آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهر