به گزارش خبرنگار اهرامروز، اکبر مجد در آیین افتتاح دفتر انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه طی ماه‌های گذشته با برگزاری انتخابات تشکیل یافته و تا به امروز فعالیت کرده است از این‌رو جای دارد تا از رئیس اداره راهداری و سایر مسئولین که از تشکیل انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه حمایت کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی از موافقت راه و شهرسازی در رابطه با واگذاری زمین ۳ هکتاری جهت احداث پایانه ناوگان باربری و پارکینگ خودروهای باربری این شهرستان خبر داد و افزود: با اختصاص این زمین، زمینه برای احداث پایانه ناوگان باربری و پارکینگ خودروهای باربری شهرستان اهر در سطح منطقه ارسباران فراهم می‌شود.

رئیس انجمن صنفی رانندگان اهر اضافه کرد: انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه، مجموعه‌ای خودگران و هیچ حمایتی مالی از هیچ نهاد و سازمانی از این انجمن نمی‌شود، بلکه انجمن صنفی رانندگان اهر با حمایت رانندگان زحمت‌کش به این جایگاه رسیده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مجد بابیان اینکه حوزه خدماتی انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه شامل شهرستان‌های اهر، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین می‌شود، گفت: این انجمن بر حسب وظیفه‌ای که دارد از رانندگان شهرستان‌های اهر، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: از بدو تاسیس انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه تا به امروز، ۲۸۰۰ حلقه لاستیک تهیه و در بین رانندگان توزیع کرده است و تا به حال توانسته‌ایم در این انجمن ۹۸۰ نفر از رانندگان عضوگیری کنیم.

رئیس انجمن صنفی رانندگان اهر، سامان‌دهی وضعیت باربری و نوبت‌دهی خودروهای باری را از وظایف این انجمن صنفی برشمرد و گفت: شاید تا پیش از این وضعیت باربری آنچنان رضایت‌بخش و نابسامان بود و حتی در حوزه توزیع بار بین رانندگان نوبت‌دهی نداشتیم اما با افتتاح دفتر انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه؛ وضعیت باربری سامان‌دهی و جهت توزیع بار بین رانندگان نوبت‌دهی می‌کنیم.

مجد در پایان خطاب به مسئولان ذی‌ربط خاطرنشان کرد: امیدوارم همان‌طور که تاکنون از رانندگان حمایت کرده‌اید از این پس نیز به حمایت‌هایتان ادامه دهید تا روزی نباشد که حق و حقوق رانندگان زحمت‌کش پایمال شود.

انتهای پیام/