به گزارش اهرامروز به نقل از اهروصال، الیاس ممی پور در برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن عکاسی شهرستان اهر گفت: شش انجمن فعال هنری در این شهرستان اهر فعال هستند که از میان این انجمن ها، انجمن عکاسی با اعضای فعال خود از موفق ترین و پرافتخارترین انجمن ها در سطح استان و منطقه می باشد.

وی از عوامل مهم موفقیت این انجمن را همدلی و همراهی اعضا با همدیگر برشمرد و افزود: با وجود اعضای فعال در این انجمن در کنار محدودیت های کرونایی و خطرات آن همچنان در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی، خبرگزاری های ملی و غیره  با درخشش آثار بی بدیلی را خلق می کنند.

ممی پور ضمن اشاره به استفاده از تجربیات مدیران قبلی و علوم اساتید این عرصه در بقای این انجمن گفت: برای موفقیت و پیشرفت انجمن عکاسی لازم است همچنان یکپارچگی و همبستگی ادامه داشته باشد.

وی گفت: در دیداری که با مدیران معادن در روزهای اخیر داشتیم ضمن تاکید بر ظرفیت های بالای هنری این شهرستان قول مساعد گرفتیم تا از کمک های این مدیران برگزاری جشنواره های مختلف هنری در این شهرستان استفاده شود.

ممی پور در پایان از هیئت مدیره جدید انجمن عکاسی اهر خواست در اولین فرصت برای برگزاری سومین دوره جشنواره سراسری عکس ارسباران تلاش نمایند چرا که تا این لحظه هم وقت از دست رفته و بدون در نظر گرفتن شرایط و اعتبارات باید در خصوص برگزاری این رویداد مهم منطقه ای وارد عمل شویم.

گفتنی است در مراسم چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن عکاسی شهرستان اهر که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان عکاس شهرستان اهر و هریس در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد که از بین ۷ کاندید هیئت مدیره ۵ نفر انتخاب و از بین ۲ نفر کاندید بازرس انجمن نیز یک نفر اصلی انتخاب شدند که در صورت تصویب نهایی اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد