به گزارش خبرنگار اهرامروز، بهاری دهیار روستای سامبران در جمع مسئولان شهرستان اهر، کمبود آب شرب و نبود سیل بند را از مشکلات اهالی این روستا عنوان کرد و اظهار داشت: به لحاظ اینکه روستای سامبران در حاشیه جاده اهر – کلیبر قرار یافته و اهالی روستا هنگامی‌که دام‌های خود را به چرا می‌برند موقع تردد از جاده خطر جان آن‌ها را تهدید می‌کند و به جهت پیشگیری از این مشکل نیازمند پل زیرگذر برای حفظ جان اهالی و دام‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه نبود محل برای جمع‌آوری کود حیوانی در روستای سامبران اهالی این روستا را رنج می‌دهد، گفت: یکی دیگر از مشکلات اهالی این روستا قطعی پی‌درپی تلفن ثابت و عدم آنت دهی مناسب تلفن‌های همراه است و وقتی اهالی پیگیر موضوع می‌شوند اپراتور می‌گوید مشکل از مرکز است.

دهیار روستای سامبران ادامه داد: تیرهای برق در داخل روستای سامبران نیاز به جابه‌جایی دارد و علی‌رغم این‌که تا به حال پیگیری‌های مستمری کرده‌ایم اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم و مسئولان مربوطه می‌گویند باید از اعتبارات دهیاری برای جابه‌جایی تیرهای برق اقدام کنیم در حالی که دهیاری روستای سامبران اعتبار چندانی ندارد که بخواهیم آن را صرف جابه‌جایی تیر برق کنیم.

بهاری در ادامه خواستار احداث جاده بین مزارع در اراضی زارعی روستای سامبران شد و گفت: اهالی روستا هنگامی می‌خواهند تسهیلات دریافت کنند مشکلات متعددی از قبیل عدم تأمین ضامن را متحمل می‌شوند و متأسفانه بانک‌ها ضامن زنجیره‌ای را قبول نمی‌کنند و می‌گویند باید ضامن کارمند بیاورند این در حالی است که روستائیان کارمندی ندارند تا ضامن آن‌ها شود.

وی، پرداخت به‌موقع خسارت سرمازدگی باغات و اراضی کشاورزی، کمک به مقاوم‌سازی واحدهای روستایی با پرداخت تسهیلات و تسهیل در روند دریافت را از دیگر مشکلات اهالی روستای سامبران برشمرد.