به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، احمد ابراهیمی اظهار کرد: شادی و شادکامی نوروز ما را بیشتر از هر زمان دیگری به یاد شهدا می‌اندازد.

ابراهیمی افزود: فرزندان غیور ایران در هشت سال دفاع مقدس، هشت نوروز را در دل خاکریزهای غیرت و شرف و در زیر رگبارهای دشمن گذراندند و ضمن سروردن شعر پایداری عزت و اقتدار کنونی را برایمان به ارمغان آوردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر با تبریک عید به این عزیزان و آرزوی سالی سرشار از برکت و معطر به نام و یاد شهدا اظهار داشت: سربازان اسلام صیانت از خاک میهن را به حضور در کنار خانواده و سفره‌های هفت‌سین ترجیح دادند چراکه اهداف و آرمان آنان فراتر از دید انسان‌های زمینی بود.

وی تأکید کرد: اگر امروز مردم کشورمان در امنیت و آرامش روزهای خوش و شادی دارند و عید را جشن می‌گیرند همه‌ی این‌ها در سایه‌ی جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

یادآوری می‌شود دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر به‌اتفاق معاون تعاون و درمان این شهرستان با خانواده‌های معظم شهیدان « غلام عباس معصوم زاده، حسن عشقی، بایرام قلندری و ماشاءالله دشتی، جانباز معزز حجت رضایی فرد و همسر جانباز متوفی ایوب تقی زاده » دیدار و ضمن طلب دعای خیر در ابتدای سال کاری از خداوند منان برای آنان صحت و سلامتی مسئلت کرد.

انتهای پیام/