به گزارش خبرنگار اهرامروز، رضا علیزاده در نشست صمیمی با جوانان ورزشکار شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه از مشکلات مردم و جوانان بیکار اطلاع داریم، اظهار داشت: غصه‌های جوانان بیکار که به دلیل نبود شغل نمی‌توانند ازدواج‌کرده و تشکیل خانواده دهند دل هر مسئولی را می‌رنجاند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس با اشاره به وجود مشکل بیکاری حاد در شهرستان ورزقان، تأکید کرد: در فرصت‌های شغلی که به‌زودی در شهرستان به وجود خواهند آمد اولویت جذب با نیروهای بومی منطقه باید باشد.

علیزاده یادآور شد: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای معدن مس سونگون پیش‌بینی می‌کنیم تا سال آینده نرخ بیکاری در شهرستان ورزقان به صفر برسد یا حداقل به ایده‌آل برسد.

وی بر لزوم تقویت هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران ورزقانی تأکید کرد و گفت: از این‌که باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون به ورزقان بازگشته خرسندیم اما حقیقتاً برای تقویت این تیم لازم است تا بین جوانان ورزشکار استعدادیابی صورت گیرد و از ورزشکاران ورزقانی بیش از این از برکات باشگاه مس سونگون ورزقان بهره‌مند شویم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس اضافه کرد: برای رفع مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان ورزقان آماده‌ایم تا هر دو ماه یک‌بار نشست‌های این‌چنینی با جوانان ورزشکار داشته باشیم و از ورزشکاران انتظار داریم تا برای رفع نیازها و مشکلات حوزه ورزشی راهکار ارائه دهند چراکه راهکار جوانان بیشتر می‌تواند به تقویت حوزه ورزش کمک کند.

علیزاده با تأکید بر اینکه سعی می‌کنم تا بیشتر از این‌ها پیگیر امور تیم فوتسال مس سونگون ورزقان باشم، گفت: که برای این منظور بود باید ارتباط بین باشگاه و هیئت‌های ورزشی تنگاتنگ‌تر از این باشد و در عین حال از هیئت‌های ورزشی حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان ورزقان باید هیئت‌های ورزشی را سر و سامان دهد، خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد هیئت‌های ورزشی را از بابت منابع مالی تقویت کنیم.

انتهای پیام/