جلیل علیجانپور در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری سبک «کیو کوشین کاراته کانامورا‌» در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهرستان اهر در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر افزود: این دوره از مسابقات کشوری در دو روز که روز نخست مختص بانوان و روز دوم متخص آقایان بود برگزار شد، میزبانی از مسابقات کشوری سبک «کیو کوشین کاراته کانامورا‌» در حالی که بود شهرستان اهر با کمترین امکانات توانست به‌خوبی از میزبانی ورزشکاران برآید.

وی برگزاری این مسابقات در اهر را‌ امتیاز بزرگی برای شهرستان اهر برشمرد و گفت: براساس توانمندی‌‌های ورزشی‌، فضای مناسب ورزشی‌، رفاهی و خدماتی  چنین سطحی از مسابقات کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.‌

علیجانپور سطح برگزاری  را بسیار عالی عنوان کرد و ادامه داد: این شهرستان ظرفیت ‌لازم برای برگزاری مسابقات ملی و حتی بین‌المللی را با وجود امکانات دانشگاه آزاد اهر که دارای زیرساخت‌ها و امکانات مناسبی برای این منظور است را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر بابیان اینکه در بخش بانوان مسابقات کشوری سبک کیو کوشین کاراته کانامورا‌ ۱۱۰ نفر از بانوان کاراته‌کار از اقصی نقاط کشور در اهر حضور یافته بودند، یادآور شد: در مسابقات بخش بانوان تیم‌های اردبیل به مقام نخست، خوزستان به مقام دوم و استان‌های آذربایجان شرقی و اصفهان مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

وی از حضور بیش از ۲۰۰ کاراته‌کار مرد در مسابقات کشوری کیو کوشین کاراته کانامورا خبر داد و خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات و در رده تیمی اوزان و سنین مختلف آقایان تیم استان خوزستان مقام اول، تیم استان اردبیل مقام دوم و تیم‌های استان‌های آذربایجان شرقی و کردستان مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/