به گزارش خبرنگار اهرامروز،  سردار پاسدار عابدین خرّم عصر امروز در آیین افتتاح نماکاری مسجد جوادالائمه منطقه شله‌برآن‌که توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر احداث شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با همت گروه‌های جهادی بسیج یکی از نیازهای ضروری مردم در منطقه شله‌بران احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست کانال منطقه شله‌بران به طول ۲۴۰ متر با همکاری گروه‌های جهادی بسیج و شهرداری اهر احداث شده است، افزود: بنا بر درخواست مردم این منطقه، بخشی از این کانال به بهره‌برداری رسیده و بخشی باقی‌مانده نیز به‌زودی احداث می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری مساجد در شکل‌گیری شخصیت اخلاق انسان گفت: عبادت، شخصیت و تربیت ما وابسته مساجد است، در دوران پیش و بعد از دوران دفاع مقدس خانواده‌ها فرزندان خود را به مساجد جهت یادگیری احادیث ائمه اطهار (ع) و آیه‌های قرآن کریم به مساجد می‌فرستادند و از مساجد فرزندانی تربیت یافتند که نتیجه دوران دفاع مقدس را تغییر دادند.

خرّم ادامه داد: هنوز هم فرهنگ ایثار، شهادت و هجرت همچنان ادامه دارد و آن دسته از جوانانی می‌توانند پرچم دین اسلام را برافراشته نگه‌دارند که آماده فداکاری، ایثار و دفاع باشند و اگر ملت مسلمان این آمادگی‌ها را نداشته باشد در برابر گرگ‌های وحشی چون استکبار جهانی نمی‌توانند اقتدار و عزت خود را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه یکی از رفتارهای زشت و زننده استکبار جهانی این بود که مادران را از فرزندان جدا می‌کنند و اگر مادر اعتراض می‌کند برای آن‌که صدای مادر به دنیا نرسد در کمال بی‌رحمی به قتل می‌رسانند و همچنین رژیم کودک کش صهیونیستی با همراهی هم‌پیمانانش اگر مسلمانان آمادگی نداشته باشند فاتحه مسلمانان و دین اسلام را یک‌شبه می‌خوانند اما جوانان تربیت‌یافته در مساجد سینه‌های خود را سپر می‌کنند تا امت مسلمان سربلند، سرافراز و با اقتدار بماند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج با احداث خانه محروم و مشارکت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی برای سپاه پاسداران و بسیج افتخار آفریدند، گفت: همین جوانان بسیجی که در قالب گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند همان بسیجیان خط مقدم مبارزه با تکفیری‌ها هستند.

خرّم ابراز داشت: تکفیری‌ها و وهابی‌ها که به‌قصد نابودی اسلام و اهانت به ائمه اطهار (ع) پا به سرزمین‌های اسلامی گذاشته بودند اگر جوانان بسیجی نبودند مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) را همین تکفیری‌ها با خاک یکسان می‌کردند و همین بسیجیان هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزها رفتند و آرزوی دیرینه دشمنان اسلام را در سینه‌شان خفه کردند.

وی از تداوم فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان اهر و آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: جهاد بسیجیان در گروه‌های جهادی مناطق محروم به سفارش مقام معظم رهبری در مناطق محروم و حاشیه‌نشین حضور می‌یابند تا با اقداماتی هرچند کوچک قدم‌هایی برای جبران کم و کاستی‌ها برداشته باشند.

گفتنی است، نمای مسجد جوادالائمه منطقه شله‌بران توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر ساخته شده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر اکنون در حال احداث دیوار و ساختمان پایگاه مقاومت بسیج این مسجد هستند.

انتهای پیام/