به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس قرارگرفته‌ایم و امیدواریم دستگاه‌ها و ادارات مربوطه در راستای بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

وی محور فعالیت مدیریت ارشد شهرستان اهر را حفظ حرمت و خدمت بی‌منت برای مردم اهر دانست، افزود: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رأس تمامی امور قرار دارد که این امر نیز مورد تأکید اکید مقام معظم رهبری و از وظایف مسئولان است. خدمت به مردم یک توفیق الهی بوده و باید فعالیتی داشته باشیم که مردم قدرشناس اهر از مسئولین به نیکی یاد کنند.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه بحث امروز کشورمان مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین سال است که بر مسائل اقتصادی تأکید داشته و دارند که در این خصوص شعار سال را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال محور قرار داده‌اند که جزو وظایف‌مان است و در کنار کمک به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در شهرستان اهر توسعه را نیز دنبال می‌کنیم.

محمودی اضافه کرد: عذر مدیرانی که برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان اهر تلاش نکنند را از مدیریت خواهیم خواست چرا که اکنون مردم اهر بیش از پیش به مسئولانی کاری و تلاش‌گر نیاز دارند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر در ادامه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی را خوش‌بین کردن مردم به‌نظام و دولت عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت‌های ما در مدیریت شهرستان اهر توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری بوده و در کنار آن با توجه به اینکه ما مدیران دولت تدبیر و امید در شهرستان هستیم باید برای تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت دوازدهم تلاش کنیم و این جزو وظایف مدیران به‌حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه مدیران تا جایی که می‌توانند، مشکلاتی را در عرض یک روز می‌توان حل کرد را به‌روزهای آینده موکول نکنند، ابراز داشت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم زمانی که مردم و یا سرمایه‌گذاران برای پیگیری مشکل خود به ادارات مراجعه می‌کنند در کمترین زمان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرده و به‌روزها یا هفته‌های آینده موکول نکنند.

فرماندار شهرستان اهر خدمت به مردم و اجرای منویات مقام معظم رهبری را از خطوط قرمز مدیریت ارشد شهرستان اهر ذکر کرد، عنوان کرد: در حال حاضر سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در این شهرستان است که در ۵ هسته کلیدی تعیین‌شده و در هر اداره مرتبط با هسته‌های کلیدی سند تدبیر و توسعه به‌عنوان دبیر کارگروه‌ها مشخص‌شده‌اند.

محمودی از تشکیل ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط که عضو ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان اهر خواهند شد موظف‌اند تا در راستای منویات مقام معظم رهبری و رفع معضل اشتغال و توسعه شهرستان از سرمایه‌گذاران به‌صورت همه‌جانبه حمایت کنند که امیدواریم با تشکیل این ستاد در پایان سال شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در اهر باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا در جلسات مهم و تصمیم‌گیری برای آینده شهرستان اهر حضور داشته باشند، تأکید کرد: جلسات تخصصی و کارگروهی در زمان‌هایی که مراجعه ارباب‌رجوع کمتر است برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم تا جلسات هم‌زمان با پیک مراجعه ارباب‌رجوع نباشد چرا که اگر قصد داریم ارباب‌رجوع را تکریم کنیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که مردم ساعت‌ها در پشت اتاق مدیران معطل نشوند و اگر هم لازم باشد مدیران مأموریت و مرخصی خود را لغو کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و دستگاه‌ها با محوریت روابط عمومی فرمانداری اهر تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به فکر فعال‌سازی روابط عمومی‌ها باشند و در کنار آن با تعامل بین خبرنگاران و اصحاب رسانه عملکردها را انعکاس دهند، این امر تحقق نمی‌یابد مگر این‌که روابط عمومی‌ها به جایگاه اصلی خود دست یابند.

انتهای پیام/