به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت پور فتحی در آیین تودیع و معارفه رئیس اسبق و جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر با تبریک روز پرستار به پرستاران بیمارستان باقرالعلوم، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور اقتضاء کرده تا کمی تحمل‌هایمان را بالا ببریم ولی این‌ها دلیل نمی‌شود که از مطالبات به‌حق پرستاران و پزشکان غافل شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز بابیان اینکه مطالبات پزشکان و پرستاران شهرستان اهر بیش از یک سال می‌شود که پرداخت‌نشده است، افزود: از این‌که هنوز کارانه پرستاران و پزشکان اهری پرداخت‌نشده شرمنده هستیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: با وجود این‌که مسئولان بهداشت و درمان برای ارتقاء خدمات و امکانات و احداث پروژه‌های جدید تلاش‌های بسیاری کشیده‌اند اما هنوز این خدمات و تلاش‌های که انجام داده‌ایم در شان و منزلت مردم اهر نبوده و نیست ولی از این پس تلاش می‌کنیم تا خدمات بهتری نسبت به قبل برای مردم شهرستان اهر ارائه دهیم.

پور فتحی با اشاره به این‌که رویکردهای ما معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز این است که با وجود نواقصات باید تحمل‌کنیم تا ایمنی بیماران حفظ شود، گفت: ایمنی بیماران برای ما هم اولویت دارد و هم خط قرمز است و تأخیر در پرداخت معوقات زمینه‌ای نباشد که در قابل بیماران کوتاهی کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر اینکه دکتر جعفر مهدی زاده رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر یکی از نیروهای فعال و کاری است، تصریح کرد: امیدواریم رئیس جدید بیمارستان بتواند با امید و تلاش بیشتر برای مردم فهیم اهر خدمات مناسب و در خور شان ارائه دهد.

وی تأکید کرد: بهداشت و درمان هر قدر تلاش کنیم باز هم مشکلاتی دارد و اگر بخواهیم بر اتکا به سیستم حرکت نماییم یقیناً نه‌تنها از مشکلات کاسته نمی‌شود بلکه بر مشکلات موجود نیز افزوده می‌شود اما توصیه می‌کنم که از ظرفیت‌های خیرین سلامت نیز استفاده شود.

پور فتحی بابیان اینکه شخص وزیر بهداشت و درمان برای پرداخت مطالبات و معوقات پزشکان و پرستاران پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند، گفت: سعی کرده‌ایم تا حداقل به مناسبت روز پرستار دو و سه مورد از کارانه‌های پرستاران را پرداخت کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از احداث ۱۴ کلینیک تخصصی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی خبر داد، خاطرنشان کرد: ۲ واحد از کلینیک تخصصی در تبریز در حال احداث است و سعی داریم تا ۱۲ کلینیک تخصصی را تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/