سرهنگ جواد ناموران در گفتگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در جاده اهر – تبریز بارش برف، کولاک و یخ‌بندان گزارش شده و تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: در محورهای بستان‌آباد اتوبان زنجان، محور هشترود – زنجان، محور سراب – اردبیل و سراب – بستان‌آباد شاهد بارش شدید برف و کولاک هستیم که بدون داشتن زنجیر چرخ تردد در این محورها امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ ناموران اضافه کرد: در کلیه محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی بارش برف گزارش شده و لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه‌های آذربایجان شرقی از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره تلفن ۲۱۸۷۷۱۰ تماس حاصل کرده و از وضعیت راه‌های استان اطلاع یابند.

وی با تأکید بر اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ و از سالم بودن چراغ‌ها، برف‌پاک‌کن و شیشه‌شور خودروها اطمینان حاصل کنند، بیان داشت: همچنین رانندگان باک بنزین خودروها را پر نگه‌دارند و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حتماً تغذیه کافی نیز به همراه داشته باشند.

سرهنگ ناموران به حوادث رانندگی محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد تصادف در اتوبان شهید کسایی تبریز رخ داد و در این حادثه مرد ۵۶ ساله جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/