به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر اظهار داشت: بازار اهر تنها متعلق به شهروندان اهری نیست بلکه بازار اهر مرکز خرید و فروش مردم منطقه ارسباران است به طوری که اگر کمی به مشتریان توجه کنیم اغلب از سایر شهرها مراجعه می‌کنند و همین امر بر نگرانی ما در مورد شیوع ویروس کرونا و تسری آن به شهرهای پاک منطقه می‌افزاید.

وی، خواستار مسدودسازی راه ارتباطی اهر-مشگین‌شهر شد و افزود: متاسفانه هم‌وطنان ما در مشگین‌شهر با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر به صراحت بگوییم آلودگی مشگین‌شهر به کرونا بیش از شهرستان اهر است اگر جاده این دو شهرستان بسته نشود تهدید کرونا همچنان بر قوت خود باقی است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: نباید شرایط و تهدید ویروس کرونا را سهل بدانیم، اگر خدای‌ناکرده کمی سهل‌انگاری صورت گیرد و مدیریت از دست‌مان خارج شود دیگر نمی‌توانیم شرایط را مدیریت کنیم.

صفی در پایان سخنان خود پیشنهاد داد تا بازار اهر به طور کامل تعطیل و جاده اهر-مشگین‌شهر تا اطلاع ثانوی و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انسانی بسته شود.

 

هشدار فرمانده انتظامی اهر در رابطه مصروف مشروبات الکلی سمّی

سرهنگ قدرت آقاپور در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر اظهار داشت: باید خطرات ویروس کرونا را در ایامی همچون چهارشنبه سوری و پنج‌شنبه آخر سال که احتمال تجمع وجود دارد گوش‌زد کنیم چراکه به دلیل شیوع این ویروس سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: عدم تعطیلی بازار و خرید و فروش دام در مکان‌های غیرمرتبط و نامعلوم بحران شیوع ویروس کرونا و تهدید سلامتی مردم را تشدید می‌کند و برای نیروی انتظامی نیز این دو مورد دردسرساز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به توزیع الکل سمی و مشروبات الکلی به بهانه ضدعفونی در برابر ویروس کرونا گفت: متاسفانه تعدادی به دلیل مصرف الکل سمی و مشروبات الکلی به بهانه ضدعفونی در برابر ویروس کرونا دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند از این‌رو هشدار می‌دهیم جان و سلامتی خود را به مشروبات الکلی خطرساز نسپارند.

انتهای پیام/