به گزارش خبرنگار اهرامروز، حسن یحیوی در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ورزقان با قدردانی از تلاش‌های مدیر سابق بنیاد مسکن این شهرستان، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمان وقوع زلزله سال ۹۱ در شهرستان‌های ورزقان، اهر و هریس خدمات و اقدامات ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است.

فرماندار شهرستان ورزقان افزود: بازسازی و مقاوم‌سازی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر و روستاهای شهرستان ورزقان نشان از کارآمدی و نقش مؤثر نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه تغییرات مدیریتی در هر دستگاهی زمینه کارآمدی و استفاده از ایده‌های جدید را فراهم می‌کند، گفت: وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم می‌بایست به این فکر باشیم که مقام و منصب برای همیشه ماندگار نیست بلکه در مسئولیت آنچه که مهم‌تر از هر چیزی به نظر می‌رسد خدمت بی‌منت به مردم است.

یحیوی خطاب به مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: متأسفانه بخش خاروانا شهرستان ورزقان به لحاظ این‌که نتوانست از ظرفیت و موقعیت‌های به وجود آمده از زلزله سال ۹۱ بهره‌مند شود به‌نوعی محروم مانده است امیدواریم با همراهی و همکاری همدیگر بتوانیم سرمنشأ خدمات و تحولاتی در این بخش محروم باشیم.

انتهای پیام/