به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمود دینی در همایش حجاب و عفاف ویژه خانواده‌های مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر که در مجتمع فرهنگی این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند که انسان‌ها را خلق کرده برای آن‌ها تفاوتی قائل نشده و همه بندگان پروردگار هستند و تنها تفاوتی که بین انسان‌ها وجود دارد ایمان و تقوای آن‌هاست و حتی در دین اسلام بین زن و مرد فرقی نیست بلکه در شخصیت و عمل این دو تفاوت وجود دارد.

امام جمعه موقت اهر با اشاره به اینکه زنان شخصیت والایی دارند و کسانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند در واقع این بانوان با رعایت حجاب به شخصیت خود احترام می‌گذارند، افزود: حفظ حجاب باطنی در گرو حفظ حجاب ظاهری است.

وی ادامه داد: غربی‌ها و در جوامع غرب از بانوان در مطامع شیطانی استفاده می‌شود و بانوان شخصیتی که خلقت خود دارند در کشورهای غربی این شخصیت را ندارند، نگاه اسلام به زنان این‌گونه نیست و دین مبین اسلام به شخصیت بانوان ارزش بسیاری قائل است.

حجت‌الاسلام دینی بابیان اینکه بانوان با حفظ حجاب، استحکامات خانواده را حفظ می‌کند، ابراز داشت: بانوان همان مادران هستند و هر کسی هر شخصیتی که داشته باشد قطعاً در تربیت فرزند این نوع شخصیت به فرزندان نیز سرایت می‌کند به‌طوری‌که شخصیتی خوب یا بد باشد.

انتهای پیام/