به گزارش ارسباران نیوز، محمد حسن اسوتچی در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، با اشاره به دستگیری‌ها در شورا و شهرداری تبریز، اظهار داشت: رئیس شورای شهر خود یک پزشک است و پزشکان به بحث پیشگیری قبل از درمان معتقدند و باید قبل از هر اتفاقی، زمینه‌های فساد در شورا و شهرداری را از بین ببریم.

وی افزود: همین آقای دبیری رئیس شورای شهر، چندماه پیش به من گفت که آیا کسی به منافع شخصی تو لطمه وارد می‌کند که این همه در جلسات شورا عصبانی می‌شوید؟!

عضو شورای شهر تبریز به عدم رأی دادن خود به لوایح در صحن شورا اشاره کرد و گفت: بنده به بسیاری از لوایح و مباحث رأی نمی‌دهم و چون به نتیجه نمی‌رسم و سوالاتی دارم، این کار را نمی‌کنم، اما گویا رأی ندادن من در برابر تأسیس متخلفانه دفتر مشاوران که زمینه همین دستگیری ها را رفاهم کرد، تخلف بزرگی است!

اسوتچی با انتقاد از اینکه رئیس شورا لایحه هبه یک قهرمان ورزشی را پیگیری می‌کند، گفت: مسئول دفتر مشاورین قبلاً دستگیر شد ولی رسانه ای نشد، اما با رسانه ای شدن دستگیری این ۳ همکار ما، این اتفاق افتاد و گویی حکمتی در این میان نهفته است.

وی افزود: آقای دبیری اگر روی سنگ قبر من بنویسند «عاش ذلیلاً و مات ذلیلاً»، روی قبر شما خواهند نوشت، «عاش رئیساً و مات رئیساً».

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از عملکرد حراست شهرداری تبریز، گفت: اُف بر مدیریتی که به مدیران شهرداری و اعضای شورا درباره تخلفات تذکر نمی‌دهد، حراست باید به عنوان دیده بانی مورد اعتماد، این‌ها را رصد کند و تذکر دهد.

وی افزود: آقای دبیری مگر شما سال گذشته مدعی نبودید برخی از اعضای شورای شهر از من سهم خواهی می‌کنند و بعداً با تعابیر پست مدرن اظهار کردید من با کسی معامله نمی‌کنم، ولی امتیاز می‌دهید؟

انتهای پیام/