به گزارش اهرامروز به نقل از فارس، ایرج شهین‌باهر صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر بحث حاشیه‌نشینی است، اظهار داشت: قطعاً تجربه نشان داده شده است که شهرداری پیمانکار خوبی نیست و لازم است برای حل این مسئله پروانه را در تمام کاربری‌ها رایگان بدهیم.

وی افزود:در این موارد از شورا نیز کمک خواهیم ساخت تا بتوانیم سرمایه بخش خصوصی را در این موارد جذب کنیم و اصلا نباید انتظار سود داشته باشیم بلکه همین که این مناطق سامان بگیرند،کافی است.

شهردار تبریز با ابراز این نکته که بحث تبریز ۲۰۱۸ همچنان مغفول مانده گفت: مرکز همایش‌ها تا پنجم اردیبهشت باید افتتاح شود و برای افتتاح نیز رئیس جمهور خواهند آمد و چاره‌ای جز پایان یافتن عملیات ساختمانی مرکز همایش‌های بین‌المللی نداریم چون بیشترین برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ در این مجموعه انجام خواهد یافت.

شهین‌باهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه بنرها می‌توانند در محل پیش‌بینی شده نصب شوند و از این جهت مشکلی وجود ندارد، گفت: با این حال در صورت استفاده از داربست حتما این مسئله پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث درختکاری، نهال‌های رایگان به شهروندان داده خواهد شد و حتی این نهال‌ها به خانه شهروندان برده و کاشته خواهد شد، افزود: کاشت اساسی درخت امسال پوشش رینگ از خاوران تا دو طرف کنارگذر شهیدکسایی خواهد بود و البته این درختکاری‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام