به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده صبح امروز در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از نظام جمهوری اسلامی کینه‌دارند و دست از دشمنی بر نمی‌دارند چون جمهوری اسلامی تا به حال بنده آن‌ها نشده و به زیر دست سلطه گران نرفته است به‌طوری که ایران ابهت و تاج و تخت سلطه گران را در معرض تهدید قرار داده است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با آن‌که در باتلاق انباشت بدهی‌ها هستند ولی هنوز دست از هزینه کردن و سرمایه‌گذاری کلان و تشکیل اتاق فکر برای از بین بردن جمهوری اسلامی نکشیده‌اند چراکه آن‌ها خود را کدخدای دنیا می‌پندارند.

امام جمعه اهر با تأکید بر سرمایه‌گذاری متقابل در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در خصوص ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی گفت: خوب می‌دانیم که اکنون مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبرو هستند اما نباید فراموش کنیم که دشمنان برای ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی تریلیون ها دلار سرمایه‌گذاری کرده و ما نیز در اقدامی متقابل بایستی در مسائل فرهنگی نسبت به منابعمان هزینه کنیم.

حاجی‌زاده اضافه کرد: علی‌رغم این‌که دشمنان نظام اسلامی با هدف نابودی انقلاب و اسلام هزینه می‌کنند ولی به اهداف خود دست نمی‌یابند و شاید آن‌ها شیعیان را برای خود تهدید بدانند اما حقیقتاً همه می‌دانند اسلام دین رأفت و رحمت است هیچ‌گاه پیروان خویش را ترغیب به ظلم نمی‌کند.

وی با ذکر اینکه نظام و انقلاب اسلامی به لحاظ این‌که حق است پایدار و مستحکم باقی‌مانده است، گفت: اگر نظام اسلامی آن‌طور که کدخدای دنیا نامشروع می‌داند بود خیلی پیش‌ها از بین رفته بود ولی چون نظام اسلامی حق بوده هر روز قدرتمندتر می‌شود.

امام جمعه اهر بابیان اینکه با برگزاری برنامه‌های دهه فجر در سال‌جاری چِله انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته به چهل و یکمین سال وارد می‌شویم، افزود: در طول چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت دینی و مردم‌سالاری در کشور حاکم بوده و هر آن اندازه که دشمنان برای تحریک اقوام و احزاب، جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه، اغتشاش و تحریم‌ها تلاش کردند اما به نتیجه نرسیدند.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه با کمک خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران سالیان متمادی ادامه خواهد یافت و دشمنان را از دور خارج خواهد کرد گفت: جمهوری اسلامی ایران فقط برای ایران نیست بلکه متعلق به تمام دنیا است این فرهنگ دنیا را از قید اسارت خارج خواهد کرد ما هنوز در نقطه آغازین این حرکت بزرگ قرار داریم و انشاالله ظلم و ستم را یک‌باره از دنیا جمع کرده و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم خواهد کرد.

وی بابیان اینکه عزم و تلاش ما در برابر دشمنان نظام و انقلاب باید جدی‌تر و پرصلابت‌تر باشد عنوان داشت: اکنون‌که دشمن تلاش دارد با سوءاستفاده از فضای مجازی برعلیه انقلاب اسلامی فضاسازی مسموم کند ما نیز باید با استفاده از این فضای به وجود آمده پیام اسلام، دین و حقانیت را به گوش جهانیان برسانیم.

امام جمعه اهر کارنامه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را درخشان توصیف کرد و اظهار کرد: با این‌همه دشمنی که در اطراف ما کمین کرده‌اند انقلاب اسلامی دستاوردهای پرشماری از جمله، سیاسی، نظامی و … داشته است زمانی بود که سیم‌خاردار نیز نداشتیم و در بدترین شرایط زمان جنگ در تحریم بودیم ولی اکنون با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم به‌طوری که به آن‌ها اجازه هیچ حرکتی را نمی‌دهیم.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه مشکلات فراوانی داریم که برخی به دلیل فشارهای خارجی و برخی نیز به دلیل سوء مدیریت بوده افزود: دشمنان از برخی ضعف‌های ما برای سیاه نمایی سوءاستفاده می‌کنند اخیراً فقط تلاش می‌کنند فقط با جزئی‌ترین مسئله مشکل بزرگی را برای ما به وجود آوردند ولی به حول و قوه الهی موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/