به گزارش اهرامروز، میر جلال الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران از تدارک گرم‌خانه برای فصل سرما طی سال جاری در این شهر خبر داد و اظهار کرد: برای آسایش شهروندان (مرد) که به هر دلیل ممکن از داشتن مکان خواب و استراحت امن و گرم در ایام سرد سال بی‌بهره‌اند؛ مکان خواب با امکانات جانبی در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری از حیث اجتماعی نیز مسئولیت دارد، ادامه داد: ما به چهره شهر از هر لحاظ از جمله در مباحث اجتماعی مسئولیم و از این‌رو جلسه ویژه شورای شهر با دستور ایجاد گرم‌خانه برگزار شد که در این جلسه از روسای بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز دعوت به عمل آمده بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر، ضمن تشکر از مجموعه‌های همکاری کننده در اجرای این طرح، افزود: طبق مصوبه شورا؛ مکان مورد نظر شهرداری در خیابان رسالت برای ایجاد گرم‌خانه اختصاص یافت که طبق توافق، تجهیز تخت‌های چند طبقه و پتو بر عهده بهزیستی و هلال‌احمر است. همچنین انشعابات انرژی و ساخت سرویس بهداشتی و حمام از سوی شهرداری در مکان مذکور در حال آماده‌سازی است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این مکان حدود ۲۰ نفر ظرفیت دارد و در صورت نیاز شهروندان می‌توانند برادران مستحق که فاقد مکان گرم و جای خواب هستند را جهت استفاده از گرم‌خانه به اداره بهزیستی شهرستان معرفی نمایند.

انتهای پیام/