ناصر پورفتحی در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیر سابق آموزش و پرورش اهر اظهار داشت: رویکرد بنده در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر بر مبنای مدیریت «تفویضی و مشارکتی» است.

وی افزود: مدیریت زمان، اخلاق‌مداری، پاسخگویی و مطالبه‌گری در حول محور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام خواهیم داد و در راستای سند تحول بنیادین برای هر حوزه «حوزه فکر و اتاق فکر» تشکیل می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان این‌که از ظرفیت‌ها و افکار صاحبان قلم و اندیشه و فکری در مدیریت جدید استفاده می‌کنم، گفت: پایش و پالایش در مجموعه آموزش و پرورش و آمایش سرزمین را اجرایی می‌کنیم.

پورفتحی تصریح کرد: برای کاستی‌ها و توانمندی‌ها لیستی تهیه کرده و برای جبران کاستی‌ها تقسیم کار می‌کنیم و استفاده از روش‌های رساندن دانش‌آموزان به حیات طیبه جزو برنامه‌هایمان است چراکه معتقدیم باید دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی از تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در شهرستان اهر خبر داد، خاطرنشان کرد: امروز که مسئولیت قبول کرده‌ایم قطعاً و حتماً در خدمت مردم شریف شهرستان اهر خواهیم بود همانطور که اهری‌ها در انقلاب و دوران دفاع مقدس صدها شهید و جانباز تقدیم کرده‌اند و لایق خدمت هستند.