به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته اهر، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در هر شرایطی برای تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران علی‌الخصوص جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی می‌کنند درحالی‌که در هر برنامه‌ریزی به دوران دفاع مقدس و جان‌فشانی رزمندگان استناد می‌کنند که تمامی ترفندهای خود را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است، افزود: تمامی افتخاراتی که ملت ایران به دست آورده‌اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بااقتدار در راستای اسلام ناب محمدی حرکت می‌کند که انشاالله این انقلاب اسلامی با دستان مبارک مقام معظم رهبری تقدیم امام زمان(عج) شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: همه‌ساله بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس متقارن است و امسال تقارن محرم‌الحرام با این دو مناسبت حال و هوای دیگری بخشیده و اهمیت این‌ها را دوچندان کرده است.

ایمانی بابیان اینکه بایستی مسائل و مباحث دوران دفاع مقدس به نسل‌های مختلف جامعه بازگویی شود، گفت: اگر مباحث دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان منتقل و بازگویی شود این دوران فراموش نخواهد شد و در این روزهایی که عزت و افتخار نصیب ایران شده به برکت دفاع مقدس و جان‌فشانی شهدای ایران اسلامی، رزمندگان، آزادگان و جانبازان بوده است.

وی اضافه کرد: طراحی و تحمیل جنگ بر علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی نتیجه شکست بدخواهان و دشمنان این کشور در زمان انقلاب اسلامی بود درحالی‌که دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی‌های شهدا، رزمندگان و مردم به رهبری امام خمینی(ره) با شکست سنگین روبر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر به اهمیت هوشیاری در مقابله با شبیخون فرهنگی اشاره کرد، بیان داشت: متأسفانه عده‌ای مزدوران داخلی آتش بیار معرکه دشمن هستند، نظامی که با جان‌فشانی جوانان بر روی پای خود ایستاده بدانند که اجازه نفس کشیدن به دشمنان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور در هر نقطه‌ای که باشند داده نمی‌شود.

ایمانی با تأکید بر اینکه همه موظف و مکلف‌اند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک‌گویند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به ابهت و عظمت رهبر معظم انقلاب که باعث نقش بر آب شدن توطئه‌های آن‌ها شده اعتراف می‌کنند و ملت ایران دورتادور ولایت‌فقیه ایستاده و اجازه نمی‌دهند تا در هیچ کجای دنیا جایگاه ولایت خدشه‌دار شود.

وی ادامه داد: شعارهای اسلام‌گرایانه در خود آمریکا به‌منزله این است که انقلاب اسلامی که مورد تأکید امام راحل بود به‌خوبی انجام گیرد و از صدور انقلاب اسلامی به تن دشمن ولوله افتاده که در این‌چنین روزهایی سلطه‌ای جدید پیش‌بینی می‌کنند و سعی دارند تا از طریق رسانه و فضای مجازی جوانان ایرانی را به سمت بی‌تفاوتی سوق دهند تا برای مسئولین مقوای مقننه، قضائیه و مجریه تصمیم‌گیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با ذکر اینکه مسئولین باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب مدیون خون پاک شهداست، گفت: درحالی‌که برخی دولت‌ها مسئولینی که در کابینه‌ها انتخاب کرده‌اند با نظام و انقلاب زاویه‌دارند و اگر مسئولین که انقلابی نباشد و نتوانند کار جهادی انجام دهند و روحیه جهادی و انقلابی نداشته باشند نمی‌توانند در نظام اعمال و رفتار انقلابی انجام دهند به‌طوری که این‌گونه افراد از اعمال و رفتار غربی‌ها متأثر خواهند بود.

ایمانی تصریح کرد: علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری تاکنون نتوانسته‌ایم دفاع لازم را در مقابله با تهاجم فرهنگی را انجام دهیم و زمانی که لباس و سایر لوازم مورد نیاز بر گرفته از فرهنگ سایر کشورها باشد یقیناً فرهنگ کشورمان نیز متأثر از فرهنگ همان کشورها خواهد بود و بر همین اساس تأکید داریم که مسئولین با روحیه انقلابی و جهادی به‌پیش روند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته افتخار می‌کند، یادآور شد: اکنون زمان جنگ اقتصادی بوده و سپاه پاسداران در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در روستاها پروژه اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان بر اینکه برخی‌ها ندانسته پا در جای پای عناصر ضدانقلاب می‌گذارند بدانند که در این کشور حرف اول و آخر ولایت‌فقیه است، بیان کرد: هر مکان فرقی ندارد مساجد باشد یا مراکز علمی و دانشگاه‌ها که بویی از انقلاب در آن نباشد اجازه فعالیت نمی‌دهیم درحالی‌که جرقه انقلاب اسلامی از مساجد زده شد و باید مساجدمان انقلابی باشد.

ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی کیلومترها آن‌طرف مرزها دشمن را خار و ذلیل کرده‌اند و اگر اکنون کسی بخواهد به ما توهین اهانت کند در مقابل آن‌ها می‌ایستیم.

انتهای پیام/