به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم‌پور در نشست روشنگری با موضوع گفتمان انقلابی‌گری که در مسجد ولی‌عصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون راه‌های نشدنی را طی کرده‌ایم و امروز به سرافرازی کشورمان در جهان افتخار می‌کنیم در حالی که خیلی از کشورها آرزو می‌کنند که منابعی که ایران دارد را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کشورهای دنیا به امنیت پایدار ایران اسلامی حسادت می‌کنند، افزود: ایران در خیلی از عرصه‌ها بر اساس گزارش‌های بین‌المللی از مراکز آمار جهانی، بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و سازمان سیا جزو در رتبه اول تا بیستم دنیا قرارگرفته‌ایم و این برتری‌ها با مستندات قابل‌ارائه است و انصاف نیست که بعد از ۳۸ سال بگوییم که نمی‌توانیم و یا نمی‌شود در حالی که ایران به حتی نشدنی‌ها نیز دست‌یافته‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: منصفانه نیست که در اغلب عرصه‌ها به کارهایی که نمی‌شد انجام داد ولی انجام داده‌ایم حال در رفع معضل بیکاری بگوییم که شدنی نیست و نمی‌شود.

هاشم‌پور بابیان اینکه متأسفانه برخی‌ها با گفتن این جمله که دین باعث عقب‌ماندگی می‌شود در واقع سخنان دشمنان را بر زبان می‌آوردند، گفت: باید تأسف خورد که برخی‌ها می‌گویند ملت ایران جزء قورمه‌سبزی و آبگوشت چیز دیگری بلد نیستند آیا واقعاً این‌گونه است، این‌گونه نیست اگر این حرف را بزنیم یعنی زمان حال با زمان رژیم طاغوت تفاوتی ندارد.

وی با ذکر این‌که جوانان و مهندسان ایرانی با وجود تحریم‌ها ولی فازهای متعددی پارس جنوبی را با همت و تلاش ساختند و ما به این‌ها افتخار می‌کنیم، بیان کرد: پارس جنوبی و پالایشگاه‌های کشورمان را همین مهندسان و جوانان ایرانی ساختند و الآن می‌گوییم که ما می‌توانیم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا اضافه کرد: در گذشته تنها یک هفته توانستند فلج اطفال را در کشور کنترل کنند ولی هم‌زمان ترکیه یک طرح پنج‌ساله برای فلج اطفال ارائه کرد، در تمامی دولت‌ها و گرایش‌ها و چه در دولت آقای هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی قطره فلج اطفال به کمک آمده و باید بگوییم که این توان را داشتیم تا بیماری فلج اطفال را ریشه‌کن کنیم و هر کسی که بتواند برای نظام و دولت کاری کند وظیفه‌دارند تا از آن‌ها حمایت کنند.

سرهنگ هاشم‌پور با تأکید بر اینکه هیچ مانعی در مقابل آمریکایی‌ها به جزء انقلاب اسلامی وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ‌یک از دولت‌ها و نظام‌ها غیر از انقلاب اسلامی در مقابل دهکده جهانی مانع نیستند به‌طوری که آمریکایی در قرن بیست و یکم با دهکده جهانی می‌خواهند کدخدای جهان شوند.

وی بیان داشت: اگر ما امروز عقب‌نشینی کنیم دهکده جهانی و اسرائیل بزرگ‌تر تشکیل می‌یابد و ما در حال حاضر ایستاده‌ایم در مقابل آن‌ها و اسرائیل به فکر تثبیت وضعیت کنونی است تا اینکه اسرائیل بزرگ‌تر، تنها مانعی که مقابل خود می‌بینند انقلاب اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه اگر زمان عقلانیت و انقلابی گری غیر عقلانیت است مگر روحیه انقلابی گری و روحیه جهادی می‌توانست موشک‌های نقطه زن پرتاب کند، یادآور شد: اگر انقلابی گری توأم با عقلانیت نبود مگر ممکن بود که ماهواره پرتاب شود در حالی که تمامی مراحل پیشرفت‌های کشورمان بومی بوده و برگرفته از روحیه انقلابی گری است.

سرهنگ هاشم‌پور افزود: اگر کمی کوتاهی و یا غفلت شود دشمنان مثل مور و ملخ به کشور هجوم می‌آوردند و اگر به وضعیت نفوذ داعش نگاه کنیم در طول هفت ساعت ۸۰۰ کیلومتر به دست داعشی ها افتاد و چرا باید بگوییم که از قدرت دفاعی کشور باید کاست، آمریکا به هیچ کشوری امنیت و آرامش نبخشیده است در حالی که همین ابرقدرت‌ها مثل فرانسه امنیت داخلی کشور با حملات تروریستی داعش ناامن شد پس چرا باید به آمریکایی‌ها متکی باشیم.

انتهای پیام/