به گزارش خبرنگار اهرامروز، قاسم قمری در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰ دستگاه لودر، گریدر و سایر ماشین‌آلات سنگین بدون وقفه مشغول به بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هوراند هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر با اشاره به اینکه تردد خودروها در جاده اهر – تبریز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، افزود: فعلاً مشکلی در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هوراند نداریم و سعی می‌کنیم که اگر کولاک هم باشد سریعاً محورها را مجدداً بازگشایی کنیم.

وی بابیان اینکه راه ارتباطی اغلب روستاهای شهرستان‌های اهر و هوراند برف‌روبی شده است، ادامه داد: با توجه به حجم سنگین برف در محدوده‌های خارج شهر به‌ویژه جاده‌ها، راه ارتباطی ۱۵۰ روستای شهرستان‌های اهر و هوراند مسدود است.

قمری در ادامه با تأکید بر این‌که ارتفاع برف در برخی نقاط این شهرستان‌ها به ۲ متر هم می‌رسد، اضافه کرد: پس از این‌که عملیات برف‌روبی را در جاده‌های روستایی و محورهای مواصلاتی انجام دادیم نسبت به نمک‌پاشی نیز اقدام کردیم تا از یخ‌زدگی جاده‌ها جلوگیری کنیم و در خصوص تأمین نمک موردنیاز مشکل خاصی نداریم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان پیش از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کرده و از وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند و ضمن اینکه از سالم بودن خودروها اطمینان دارند حتما زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام /