به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلیل علیجانپور در دیدار جمعی جوانان و نخبگان شهرستان اهر با آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر، اظهار داشت: با برنامه‌هایی که در نظر داریم سعی می‌کنیم تا ورزش را به سمت اخلاق‌مداری و فرهنگی سوق دهیم درحالی‌که سرآغاز تمامی فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف از فرهنگ شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای هفته جوان برنامه‌های متنوعی جهت برگزاری در شهرستان اهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: امسال به دلیل این‌که بتوانیم برنامه‌های هفته جوان را بهتر برگزار کنیم در قدم نخست کمیته‌ای با عنوان کمیته بزرگداشت هفته جوان با همکاری پنج اداره در اداره ورزش و جوانان اهر تشکیل دادیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ادامه داد: پس از تشکیل کمیته‌این هفته جلسه‌ای با عنوان ستاد امور جوانان در فرمانداری اهر برگزار شد و اولین برنامه هفته جوان دیدار با امام جمعه اهر و استفاده از رهنمودهاست.

علیجانپور بابیان اینکه برای برگزاری جشن حضرت علی‌اکبر (ع) گسترده‌تر از سال‌های گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون افزون بر ۲۴ مورد کوه روی، ۲ همایش پیاده‌روی و اسب‌سواری در هفته‌های گذشته از سال برگزارشده است.

وی با تأکید بر اینکه میزبانی از مسابقات کشوری شطرنج از دیگر برنامه‌های ورزشی در این شهرستان بوده است، یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از جوانان اهری در تیم‌های ملی حضور دارند و این امر باعث سرافرازی شهرستان در عرصه ورزش‌های ملی بوده که با کمی توجه و تلاش می‌توانیم زمینه حضور اغلب جوانان را در تیم‌های ملی و در رشته‌های مختلف را فراهم کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های ورزشی که برگزار کرده‌ایم در ایام نوروز نیز مسابقات تنیس روی میز، فوتسال و فوتبال در قالب جام نوروز برگزارشده است.

علیجانپور با ذکر اینکه برای نخستین بار توانستیم سیاست‌ها و راهبردهای ورزش و جوانان را در شهرستان اهر تدوین کنیم، گفت: نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها را با تلاش و همکاری همکاران سیاست‌ها و راهبردهای ورزش و جوانان را تدوین کرده‌ایم و امیدواریم با این استراتژیک به اهداف و سیاست‌ها دست‌یابیم و علاوه بر این با تک‌تک هیئت‌های ورزشی جلسات جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزار کرده و سعی داریم تا با همفکری و هماهنگی به هدف نهایی برسیم.

انتهای پیام/