به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر و هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در سالن شهید تندگویان فرمانداری اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون ۵ جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان اهر برگزار شده است اظهار داشت: در ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و شورای راهبری و سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۶ کمیته با حوزه‌های مختلف تشکیل یافته است.

وی افزود: تا به حال ۹۰ درصد کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر جلسات خود را تشکیل داده‌اند و قرار است تا کمیته‌های باقی‌مانده در اسرع وقت جلسات تخصصی را تشکیل دهند.

دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر از برپایی نمایشگاه عملکرد دستگاه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هم‌زمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در قالب ۴۰ غرفه از ۱۲ لغایت تا ۲۲ بهمن‌ماه در سالن شهید جوانی آموزش و پرورش دایر می‌شود.

زارعی با اشاره به تقارن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر در برگزاری مراسمات و تبلیغات محیطی حتماً ایام فاطمیه را در برنامه‌ها لحاظ کنند.

وی با ذکر اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نباید محدود به ایام‌الله دهه فجر شود، بیان کرد: موضوع مدنظر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر این است که برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تا پایان سالجاری تداوم یابد و دستگاه‌ها در این میان برای برگزاری برنامه‌ها تا پایان سال برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/