به گزارش خبرنگار اهرامروز، فاطمه پاشاپور مسقران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر، اظهار داشت: بنده و عضو دیگر شواری اسلامی شهر اسیر توطئه شده‌ایم ولی خدا را شکر که همانند برخی شهرهای دیگر بر سر مسائل مالی توبیخ و تذکر دریافت نکرده‌ایم و برای ما گزارش غلطی چون عدم سکونت رد کرده اند و سبب سلب عضویت شده‌اند که این حکم به‌هیچ‌عنوان قطعی نیست ولی محل سکونت و خانواده بنده در شهر اهر است.

وی با اشاره به اینکه محل کار همسرم در کلیبر است که در طول هفته تنها ساعات اداری و سه روز رفت‌وآمد می‌کند اما پس از دریافت نامه‌ای از استانداری سه روز کاری بنده به دو روز کاهش یافت، افزود: بنده تنها دو روز سرکار هستم و به لحاظ این‌که سایر روزها مشکلات مردم را پیگیری می‌کنم فرصتی برای حضور در دفتر شهردار و عکس گرفتن با لودر و گریدر را نمی‌یابم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر تصریح کرد: اگر منظور از محل سکونت همان محل کار باشد محل کار عضو دیگر شورا هم در شهری دیگر است و مانند برخی از اعضای شورای شهر نیستم که زمان خودم را در ساعات اداری در شهرداری سپری کنم.

پاشاپور در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً کسانی که علیه بنده و سایر اعضای شورا حاشیه‌سازی و سیاه نمایی کنند به جد پیگیری کرده و از طریق مراجع قانونی با افراد خاطی برخورد می‌کنم.

انتهای پیام/