به گزارش اهرامروز، زین‌العابدین مردانیان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۹ روستای شهرستان هوراند در روستای ممیش لو شهرستان هوراند ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشحالیم که سال قبل در دهه مبارک فجر این پروژه را کلنگ زنی کردیم و مدتی قبل توانستیم عملیات اجرایی آن را به پایان برسانیم و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.
وی یا بیان اینکه با همت مسئولین شرکت گاز استان و مهندس مقدم امروز این پروژه افتتاح می شود گفت: برای انجام این پروژه ۴۰ کیلومتر لوله گذاری شده که این مقدار در مجموع کل شهرستان به ۳۲۸ کیلومتر رسیده که جای تقدیر و تشکر دارد.
فرماندار شهرستان هوراند با ذکر اینکه با گازرسانی به ۲۱ روستای این شهرستان در سال ۹۶ تعداد ۱۹۰۰ خانوار از گاز طبیعی برخوردار شده اند گفت: بهره مندی ۹۵ درصد از روستاهای شهرستان هوراند از گاز طبیعی نشان از تلاش و همیت مسئولان و همکاری مردم عزیز دارد که در این روزها و ایام ا… دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از آن هستیم.
مردانیان با اشاره به افتتاح کارخانه شالیکوبی در منطقه قره قیه در سال گذشته عنوان داشت: اکنون می توانیم محصولات کشاورزان زحمتکش این منطقه در کارخانه بومی فرآوری کنیم و دیگر نیازی به ارسال آنها به شمال کشور نیست این رویه باید در محصولات دیگر کشاورزی نیز انجام پذیرد.
وی با ذکر اینکه متأسفانه امسال با کمبود بارش مواجه هستیم گفت: کشاورزان و باغداران عزیز باید الگوهای مناسب کشت و آبیاری را رعایت کنند و جهاد کشاورزی نیز باید با برگزاری کلاس‌های مناسب آموزش‌های لازم را برای این عزیزان ارائه نماید.