به گزارش اهرامروز، مدد سمندری در دومین جلسه کمیته اقتصاد دانش‌بنیان و مرکز رشد شهرستان اهر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد بر ضرورت تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی و بومی‌سازی محصولات تولیدی تأکید کرد.

وی شهرستان اهر را به جهت قابلیت‌های لازم در تربیت نیروهای انسانی نخبه، خلاق و مبتکر یکی از شهرستان‌های مهم استان برشمرد و با اشاره به توانمندی‌های افراد ،خواستار حمایت‌های لازم بخصوص ادارات مرتبط از طرح‌ها و ایده‌های مخترعان و مبتکران اهری شد.

معاون فرماندار اهر گفت: برگزاری جلسات مستمر کمیته اقتصاد دانش‌بنیان در راستای حمایت و برنامه‌ریزی اصولی از این‌گونه طرح‌ها و ایده‌ها بوده و خوشبختانه برگزاری کاربردی و کارشناسی این جلسات نقش مهمی در جهت تحقق اهداف این کمیته که حمایت از قابلیت‌های علمی و عملی نخبگان می‌باشد نقش داشته است.

این مقام مسئول در قسمتی دیگر از سخنان خود معضل بیکاری را یکی از مشکلات اساسی شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تجاری‌سازی این طرح‌ها شاهد اشتغال جمعی از جوانان تحصیل‌کرده و رونق اقتصادی شهرستان در این زمینه‌ها باشیم.

سمندری افزود: این شهرستان با چندین طرح مهم دارای توجیه اقتصادی در نمایشگاه ربع رشیدی شرکت فعال خواهد داشت و تلاش شده با حضور پر محتوی و مؤثر خود بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران زمینه را برای چند طرح مهم اقتصادی و تجاری‌سازی این طرح‌ها در منطقه فراهم نمائیم.

انتهای پیام/