به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهر با تبریک هفته بسیج به‌تمامی بسیجیان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز در هیچ‌یک از جبهه‌ها شکست نخورده است، اظهار کرد: اگر لشکر اسلام به وظایف خود به‌خوبی عمل کنند هیچ‌گاه شکست نمی‌خورند.

وی ادامه داد: لشکریان اسلام همچنین با حفظ اتحاد و وحدت توأم با تبعیت از ولایت مطلق فقیه و ولی‌الله نه‌تنها از مقابل دشمن مجبور به عقب‌نشینی نخواهند بود بلکه به پیروزی هم‌دست می‌یابند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر حمایت امداد غیبی و مسلمین را رمز موفقیت لشکر اسلام در برابر هجمه‌های دشمن عنوان کرد، گفت: بسیج بر همین شاخص‌ها تشکیل و یکی از وظایف ذاتی بسیج حمایت از دین اسلام و لشکریان اسلام است.

ممی زاده افزود: امروزه بیشترین هجمه‌های دشمن و جبهه کفر علیه نیروهای بسیج است چون دشمن نیز پی برده که بسیج لشکر مخلص خداست و به این خاطر هیچ‌وقت بسیج اجازه ظلم و ستم را به جبهه کفر نمی‌دهد به‌شدت احساس نگرانی از گسترش تفکر بسیج دارند.

وی بابیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌های من‌جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی پیشتاز است، ابراز داشت: بسیج علاوه بر وظایفی که دارد برای تأمین امنیت و آرامش مردم همواره از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و از طرفی این لشکر مخلص خدا اجازه تجاوز به خاک میهن اسلامی را نمی‌دهد بر همین اساس اگر کمی توجه داشته باشیم تمامی مستکبران عالم همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمامی اظهارات خود علیه ایران، سپاه و بسیج سخن می‌گویند این نیز نشان‌گر تأثیرگذاری ایران در دنیاست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر در ادامه با ذکر اینکه بسیج در تمامی نقاط کشور برای محرومان و فقرا خانه می‌سازد، گفت: بسیاری از مستضعفان و محرومان جهان برای اینکه بتوانند بر دشمن چیره آیند بسیج را برای خود الگوی مقاومت و ایستادگی انتخاب کرده‌اند و شاید این نیز حاصل کارنامه درخشان بسیج در پیروزی علیه تروریست‌های تکفیری داعش باشد.

حجت‌الاسلام ممی زاده اضافه کرد: زمانی که سردار سلیمانی زمان پایان عمر داعش را اعلام کرد برخی‌ها نمی‌توانستند باور کنند در طول سه ماه داعش ریشه‌کن می‌شود و عدم قبول این تصمیم این بود که تروریست‌های داعش حامیانی همچون آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی را داشتند و قبول کردن شکست آن‌ها بر همه سخت بود ولی به لطف پروردگار متعال طومار داعش وداعشی ها با مجاهدت مدافعان حرم و بسیجیان سلحشور با همراهی نیروهای مردمی مقاومت در عراق و سوریه درهم‌پیچیده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی روشنفکرنماها در داخل کشور به این معتقد بودند که با تروریست‌های داعش نیز دور میز مذاکره بنشینند ولی غافل از این‌که مقاومت همیشه بر مذاکره با دشمن پیروز بوده و اگر با این تفکرات پیش می‌رفتیم یقیناً داعش به پایان خط شکست نمی‌رسید.

انتهای پیام/