به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته دولت به دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های دولتی شهرستان اهر، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا در طول یک هفته عملکرد دولت و دولتمردان برای مردم تبیین شود و در حقیقت بیان عملکرد دولت در این هفته به‌نوعی تبلیغ نظام به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت تبیین مسیر سخت و دشوار دولت‌های جوشیده از انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های دولتمردان جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند، افزود: امسال شورای اطلاع‌رسانی دولت، شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی را به‌عنوان شعار هفته دولت سال‌جاری انتخاب کرده‌اند و در این هفته و در راستای گرامیداشت هفته دولت پروژه‌های مختلفی هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ابراز داشت: در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی برای تنومندتر شدن نهال انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کرده تا این نهال به درختی تنومند تبدیل شود و شهیدان رجایی و باهنر که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند باعث شدند تا چهره تاریک استکبار بیش‌ازپیش نمایان شود.

محمودی از افتتاح بیش از ۴۸ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی دهیاران بخش مرکزی، اعطای سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی، افتتاح چندین واحد مسکونی روستایی از محل مقاوم‌سازی، افتتاح ساختمان روستا مهد، صدور پروانه ساختمانی با تخفیف ویژه، روکش آسفالت محور اهرـ کلیبر و اهر – مشگین شهر و اصلاح خط ۲۰ کیلو ولتی فشار ضعیف و پست هوایی کمربندی ـ احداث شبکه ۴۰۰ ولتی هوایی ـ  توسعه شبکه ۴۰۰ ولت هوایی و نصب ۴۰۰ دستگاه  چراغ ۵۰ واتی در نقاط روستایی ـ احداث خط ۲۰ کیلوولتی در شهرک شیخ شهاب‌الدین اهری از جمله پروژه‌های قابل‌افتتاح هفته دولت است.

۲۴۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرستان اهر افتتاح می شود

وی، آب‌رسانی به روستاهای بخش مرکزی، افتتاح سیلوی آرد کیارش، افتتاح پارک‌های ولایت، آتالار و بهرام‌آباد، افتتاح سالن بزرگ ورزش باستانی اهر، افتتاح ستاد مرکز بهداشت و درمان اهر، افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان باقرالعلوم اهر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و آغاز اجرای آسفالت راه‌های روستایی نقدوز -دغلیان سفلی و …از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح هفته دولت در شهرستان اهر ذکر کرد.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، گاز، آب ،مخابرات و تأمین اجتماعی و ….. هم‌زمان با هفته دولت و در راستای رسیدگی به مشکلات با مردم از نزدیک ملاقات عمومی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارکنان دولت و دیدار با خانواده‌های شهدای دولت از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان اهر است.

محمودی یادآور شد: در طول هفته دولت بیش از ۴۸ پروژه در قالب ۳۵ طرح روستایی و ۱۳ طرح  شهری با مجموع اعتبار بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهر و روستاها، دیدار از خانواده‌های معظم شهداء ایثارگران و جانبازان، استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی جهت معرفی خدمات دولت، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی در روستاها و سطح شهر از جمله برنامه‌های هفته دولت است.

انتهای پیام/