به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در دومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر، بابیان اینکه هر کاری که برای شهدا و خانواده‌های آنان انجام دهیم باز هم کم است، اظهار کرد: بنده اگر قصوری در قبال آن‌ها از طرف مجموعه شهرداری اهر شده باشد عذرخواهی می‌کنم و هر کاری که بتوانیم برای شهدا انجام دهیم منتی ندارد چون افتخار می‌کنیم.

وی افزود: شهرداری اهر در سامان‌دهی و نگهداری گلزار شهدای دوران دفاع مقدس از نظر نگهبانی و تمیزکاری اصلاً کم‌کاری نداشته ولی متأسفانه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری اهر در بین دستگاه‌ها بیگانه می‌ماند نمی‌دانیم شاید اقدامات ما ارزشی ندارد به‌طوری که وقتی دستگاه‌ها می‌خواهند کاری انجام دهند پای شهرداری اهر به میان می‌آید اما متأسفانه بعد از آن شهرداری را فراموش کرده و منکر خدمات این مجموعه می‌شوند.

شهردار اهر با اشاره به اینکه بی‌توجهی به خدمات و عملکرد شهرداری اهر در عین حال بی‌انصافی است، گفت: آیا غیر از این بوده که شهرداری اهر در تمامی برنامه‌ها در حد و توان همکاری کرده است؟ متأسفانه زمانی که در جایی از امورات گیر و پیچ وجود دارند همه به سمت شهرداری می‌آیند وقتی گیر و دار رفع شد شهرداری به‌کل فراموش می‌شود.

امید خاطرنشان کرد: در بحث اشتغال فرزندان جانبازان و شاهد، شهرداری اهر در این خصوص شاید نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشترین جمعیت فرزندان شاهد را به کار گرفته است و در راستای حل مشکلات فرزندان شاهد و جانبازان در حد مقدورات کم نمی‌گذاریم