به گزارش اهرامروز، حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات جامعه پرستاری گفت: این روزها بحث معوقات وصول نشده پرستاران، در دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور مطرح است و خبرهای بسیاری از نارضایتی پرستاران در این رابطه به گوش می‌رسد. این امر در اهر نیز وجود دارد و معوقات پرستاران قریب به ۱۰ ماه است که پرداخت‌نشده است.

وی با بیان این‌که کمبود نیروی پرستاری در تمامی شهرها وجود دارد، اظهار داشت: اهر نیز از این امر مستثنی نبوده اما خوشبختانه با جذب نیروهای طرحی این کمبود به نسبت تعدیل شد و اضافه کاری‌های اجباری و شیفت‌های متعدد و حجم کاری بیش از حد از دوش پرستاران برداشته شد.

رئیس نظام پرستاری اهر با اشاره به اجرای قانون ارتقا بهره‌وری تصریح کرد: قانون ارتقاء بهره‌وری در اهر خوشبختانه به‌طور کامل اجرایی می‌شود و از این بابت پرستاران هیچ‌گونه نارضایتی ندارند.

وی افزود: علاوه بر این موارد، در حال حاضر با کمبود امکانات و وسایل روبرو هستیم و نبود لوازم یک‌بار مصرف کار پرستاران بسیار سخت کرده است.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که جامعه بزرگ پرستاری کشور در حقیقت ستون فقرات نظام سلامت به شمار می‌آید و بایستی با توجه کردن به این قشر کلیدی و حل مشکلات و معضلات آنها در جهت ارتقاء روحیه و افزایش انگیزه شغلی پرستاران کشورمان قدم برداریم.

انتهای پیام/