به گزارش اهرامروز، بهمن عبدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: کبدی ایران یکی از بهترین های جهان است و شهر تبریز نیز یکی از دو قطب اصلی و قدرتمند این رشته ورزشی در سطح کشور محسوب می شود که قهرمان های زیادی را به تیم ملی تحویل داده است.

وی ادامه داد: تیم شهرداری تبریز به نمایندگی از کشورمان عازم مسابقات جام باشگاه های آسیا در کشور پاکستان است که امیدواریم بتواند نماینده ای شایسته برای کشورمان و مجموعه شهرداری تبریز باشد.

قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: علیرغم مشکلات مالی شهرداری تبریز، تصمیم بر این شد که این تیم با حمایت شهرداری عازم مسابقات آسیایی لاهور شود و البته این اعزام دلایلی دارد که مهم ترین آن، استفاده از ظرفیت های این مسابقات آسیایی برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر تبریز ۲۰۱۸ برای دیگر کشورها است.

عبدی افزود: شهر تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ است و ما باید شهرمان را که دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی و ظرفیت های بالای گردشگری است، به نحو مطلوب به مردمان دیگر کشورها معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری تبریز در مسابقات سرکل کبدی جام باشگاه های آسیا سفیر شهر تبریز به شمار می آید و ما انتظار داریم که اعضای این تیم بتوانند ارزش ها، قابلیت ها و پیام های اخلاقی و فرهنگی شهرمان را به اعضای سایر تیم ها و شرکت کنندگان در مسابقات انتقال دهند.

قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز در پایان به توانمندی تیم و شانس کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: اغلب اعضای تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز را نفرات بومی تشکیل می دهند و سرمربی و سرپرست تیم نیز از افراد متخصص و توانمند تبریزی هستند که ما انتظار داریم تواند در این مسابقات مقامی شایسته و در شان نام تبریز کسب کند.

گفتنی است قبل از ظهر امروز (۶ اسفند ۱۳۹۶)، تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز با حضور بازیکن از اهر به نام های پیمان اسکندریان و افشین نعمتی عازم لاهور پاکستان شد تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کند.