به گزارش خبرنگار اهرامروز زاهد محمودی در دیدار با رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شعبه شهرستان اهر اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها که به نوعی هفته دارند تبدیل به دهه می‌کنند ولی در این مورد تامین اجتماعی مظلوم واقع شده است اما با تمام وجود برای خدمات‌رسانی به مردم علی‌الخصوص بیمه‌شدگان تلاش مضاعفی می‌کند.

وی با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد و خدمات‌رسانی تامین اجتماعی شهرستان اهر افزود: ارائه خدمات به ۲۳ هزار بیمه شده اصلی و ۴ هزار بازنشسته و از کار افتاده نشان‌گر این است که با وجود کثرت ارباب‌رجوع، این سازمان خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهند این در حالی است که نارضایتی نیز نسبت به تامین اجتماعی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان اهر، تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی اهر را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر تجهیز و تامین امکانات برای درمانگاه تامین اجتماعی اهر بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

محمودی از پیگیری برای احداث مجتمع خدماتی و رفاهی بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: در کنار احداث خانه امید، احداث مجتمع خدماتی و رفاهی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز پیگیری می‌کنیم از این‌رو وجود بیش از ۴۰۰۰ بازنشسته تامین اجتماعی ضرورت ایجاد مجتمع خدماتی و رفاهی را دوچندان می‌کند.

 

بدهی شهرداری اهر به تامین اجتماعی ۱۸ میلیارد تومان است

کریم طوماری، رئیس تامین اجتماعی شهرستان اهر در این دیدار بابیان اینکه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ۲۰۰ مورد است اظهار داشت: در حال حاضر ۳۶ خدمات به صورت غیرحضوری به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و قرار است تا پایان سال‌جاری تمامی خدمات این سازمان غیرحضوری ارائه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر جایگاه تامین اجتماعی شعبه اهر تیپ دو است و بر اساس ساختار معاون نیز دارد ما به منظور تسهیل در خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان اختیاراتی به معاون تفویض کرده‌ایم که حتی در حضور رئیس شعبه بتواند امور اداری بیمه‌شدگان را تسهیل بخشد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان اهر افزود: تمامی سعی و تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم خدماتی در شان به مردم اهر ارائه دهیم و در این مسیر قطعاً از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

طوماری، عدم پرداخت بدهی ۱۸ میلیارد تومانی شهرداری اهر به تامین اجتماعی را از چالش‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: بدهی شهرداری اهر به تامین اجتماعی در حال حاضر به ۱۸ میلیارد تومان رسیده و هر ماه به دلیل عدم پرداخت حدود ۳۰۰ میلیون تومان جریمه افزوده می‌شود.

وی گفت: با وجود بدهی کلان شهرداری اهر به تامین اجتماعی، همواره از این مجموعه حمایت کرده‌ایم و می‌توانم بگویم آن‌قدری که ما دل‌سوزی کرده‌ایم مدیران شهرداری نسبت به مجموعه‌شان دل‌سوز نبوده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار شهرستان اهر به مناسبت هفته تامین اجتماعی از بخش‌های مختلف تامین اجتماعی شعبه اهر و درمانگاه تامین اجتماعی بازدید کرد.