به گزارش اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در جمع معاونین و مسئولان جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی با تجلیل از عملکرد جمعیت هلال‌احمر در حوادث و بحران‌های مختلف اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر نهادی خدمتگزار بوده که خالصانه و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، خدمات شایانی به حادثه دیدگان از حوادث مختلف اعم از سیل و زلزله و حوادث جاده‌ای ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: امروز جمعیت هلال‌احمر مأموریت‌های بسیار سنگینی بر عهده داشته و نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان بوده و به‌عنوان یک‌نهاد بین‌المللی رسیدگی به آن و تجهیز و تقویت آن موجب آبروی کشورمان خواهد بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: به‌واسطه عملکرد فراجناحی و درخشان جمعیت هلال‌احمر در حوادث، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ذهنیت خوشی نسبت به آن داشته و ما در مجلس در راستای تقویت هلال‌احمر به‌عنوان دستگاه بزرگ امدادرسان اعلام آمادگی می‌کنیم.

عبدالهی در پایان از بخش‌های مختلف درمانی کلینیک تخصصی استاد شهریار جمعیت هلال‌احمر بازدید و در جریان خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و بر ضرورت ورود جمعیت هلال‌احمر به مقوله درمان تأکید کرد.

سعید کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی با تبریک اعیاد شعبانیه و برشمردن فضیلت‌های ماه شعبان گفت: ماه شعبان از چندین جهات حائز اهمیت بوده و در واقع مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان بشمار آمده و قرار گرفتن اعیاد خجسته در این ماه بر اهمیت و فضیلت آن افزوده است.

وی در ادامه با اشاره به‌روز جانباز افزود: جانبازان سند مقاومت و رشادت و پایداری مردم این دیار در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوز دشمنان به میهن اسلامی بوده و با اقتدا به بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در جهت پاسداری از حریم ولایت و امامت از جان شیرین خود گذشته‌اند.

کنعانی خاطرنشان کرد: ما امروز عطر و بوی شهدا را از هم‌سنگران آن‌ها یعنی جانبازان استشمام می‌کنیم، در واقع جانبازان عزیز در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال مفاهیم ارزشی ۸ سال دفاع مقدس به نسل‌های بعدی  نقش بسزایی دارند و افتخار این بزرگواران همین بس که مقام معظم رهبری هم جانباز می‌باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای لوح سپاس از جانبازان شاغل در جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.