به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر تحقق یابد مردم به راحتی می توانند احقاق حق کنند.

وی با اشاره به این که عده ای عوامانه می گویند چرا در کشورهای اروپایی اسلام حاکم نیست و در آنجا بلا و قحطی و سایر مشکلات دیده نمی شود، گفت: خداوند هر لحظه مسلمانان را امتحان می کند و هر موقع که ما مسلمانان ادعاهایمان بیشتر بوده خداوند امتحان سخت تری گرفته است و هر کسی که ادعا کند یقیناً پروردگار او را مورد آزمون قرار می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر افزود: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی اگر علیه ما اقدامات و حرکت هایی انجام می دهند به این دلیل است که ما برخی ضعف هایی را از خود نشان داده ایم.

ممی زاده در ادامه بابیان اینکه قیام امام حسین(ع) در دهه اول ماه محرم الحرام “سیاسی” بود، گفت: عده ای در زمان حاضر سعی می کنند عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را به انحراف بکشانند در حالی اهداف امام حسین(ع) در قیام کاملاً بیان شده است و منحرف کردن عزاداری ها مغایر با قیام امام حسین(ع) است.

وی اضافه کرد: امام حسین(ع) بر علیه طاغوت و استکبار قیام کردند تا امر به معروف و نهی از منکر فراموش نشود و یکی از اهداف این قیام برای آن بود که مفسدین در راس نباشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر با ذکر اینکه متاسفانه در برخی هیئت های عزاداری بدعت هایی بنا می کنند که به کل عزاداری و جایگاه شیعیان را تضعیف می کند، گفت: قلاده بستن دور گردن انسان در عزاداری ها دور از شان عزاداران است، آیا می توان به آنهایی که اینگونه اقداماتی انجام می دهند عزادار حسینی گفت؟ هیئت های عزاداری کاری نکنند که ملعبه دست دشمنان باشیم.

انتهای پیام/