به گزارش اهرامروز، عزیز عزیزی درخصوص طرح جمع آوری شماره های تلفن همراه مشترکین گاز گفت: در راستای حفظ محیط زیست، جلوگیری از تضییع منابع کاغذی و سیاستهای حذف قبوض کاغذی، از اول آذرماه سالجاری قبوض پیامکی جایگزین قبوض کاغذی خواهند شد، عزیزی اظهار داشت:در گذشته قبوض گاز شهروندان عزیز ۴۵ روزه صادر می شد، ولی با راه اندازی سامانه جدید سیستم پیامکی علاوه بر دریافت قبوض در موعد مقرر میتوانند پس از ثبت کارکرد کنتور ، قبوض گاز را به صورت آنلاین دریافت کنند.

رئیس اداره گاز اهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: تمامی مشترکین با ارسال کد ۱۵ رقمی شماره اشتراک به سامانه الکترونیکی۱۰۰۰۰۲۱۹۴، به سهولت قبوض گاز را در قالب پیامک از طریق دستگاه تلفن همراه دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه صدور قبوض الکترونیکی و پیامکی گاز رایگان بوده و هیچگونه کارمزدی از مشترکان دریافت نخواهد شد، گفت: بانک اطلاعاتی شماره های تلفن همراه مشترکین با بسیج همکاران اداره گاز شهرستان اهر به صورت مراجعه به درب منازل مشترکین در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصول سرد سال و رعایت استفاده بهینه و ایمن از وسایل گاز سوز گفت: رعایت توصیه های ایمنی ضامن سلامت انسان ها و حفظ ذخایر گازی برای آینده فرزندان است. وی همچنین تاکید کرد: اولین نکته مهمی که باید به آن توجه داشت اطمینان از استاندارد بودن وسایل گازسوز ، شیلنگ و دودکش وسایل گازسوز است.

به گفته عزیزی در منازلی که از بخاری به عنوان وسیله گرمایشی استفاده می کنند، مطمئن بودن از باز بودن مسیردودکش امری ضروری است.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر در پایان از همدلی مردم عزیز در همراهی کارکنان اداره گاز برای ثبت اطلاعات مشترکین گاز قدردانی کرد.