به گزارش اهرامروز به نقل از ایسنا، رسول خدابخش در جمع خبرنگاران، ضمن اظهار نگرانی از وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان اهر خواستار رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورات ستاد کرونا از سوی مردم و مسئولان این شهرستان شد.

وی افزود: باید در این برهه از زمان، مراسمات عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) به گونه‌ای برگزار شود که علاوه بر توجه به بهداشت و سلامتی مردم، خدای نکرده به مقام و منزلت دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) نیز آسیب و خدشه‌ای وارد نشود.

وی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا از همین اولین روزهای ماه محرم نظارت‌ها را بر نحوه برگزاری مراسمات و عزاداری در داخل شهر و روستاها، به ویژه روستاهای بزرگ تشدید خواهیم داد.

خدابخش افزود: عزاداری‌های امسال متفاوت با سال‌های گذشته خواهد بود و در فضای باز دسته‌های عزاداری بدون حرکت در یک محل عزاداری خواهند کرد؛ زمان عزاداری‌ها نیز از ساعت  ۱۰ الی ۱۱:۳۰ و بدون تجمع بوده و توزیع نذر و استفاده از طبل نیز ممنوع است.

خدابخش بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول عزاداری‌ها تاکید کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما تابع دستورات ستاد کرونا هستیم و اولویت نیز سلامتی مردم است.

به گزارش ایسنا، وی، خدمت به مردم شهرستان اهر را یک افتخار برشمرد و افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان در راستای پیشرفت، عمران و توسعه همه جانبه از اهداف اصلی فرمانداری بوده و در این زمینه با هیچ مدیر و مسئولی تعارفی نخواهیم کرد.

وی، اجرای هرگونه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در اهر را منوط  به کار مطالعاتی و کارشناسی دانست و افزود: بدون کار کارشناسی هیچ پروژه‌ای قابل اجرا و عملی نخواهد بود.

فرماندار اهر، ظرفیت‌های شهرستان و منطقه ارسباران را به عنوان هسته‌های کلیدی توسعه برشمرد و بر عملیاتی کردن پروژه‌ها با همفکری صاحبان فکر و ایده و کمک همه جانبه مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه و اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام