به گزارش خبرنگار اهرامروز، علیرضا تابش عصر امروز در بازدید از روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز اظهار داشت: با توجه به ترافیکی که در زمان زلزله سال ۹۱ شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در این جاده شاهد بودیم برای ما نیز تکمیل این بزرگراه از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بزرگراه اهر – تبریز سال گذشته از بخش خواجه تا کارگاه شرکت سامان محیط تکمیل و به زیر بار ترافیکی رفته است، افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌هایمان ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز که شرکت سامان محیط بر تکمیل آن تعهد دارد را تکمیل و به زیر بار ترافیکی ببرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأکید کرد: ضمن اینکه امسال ۱۶ کیلومتر از این بزرگراه تکمیل می‌شود یقیناً برای انجام تعهد کامل بیکار نمی‌نشینیم و زیرساخت‌ها را آماده و سال آینده سامان محیط به تعهدات خود در بزرگراه اهر – تبریز خاتمه می‌دهد.

تابش بابیان اینکه شرکت زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال حاضر بیش از ۵ میلیارد تومان از ساخت بزرگراه اهر – تبریز از دولت مطالبه دارد، گفت: روز گذشته نیز شرکت سامان محیط از مطالبات ساخت بزرگراه اهر – تبریز از دولت نزدیک به ۴ میلیارد تومان اوراق دریافت کرده‌اند که زمان سررسید آن به دی‌ماه سال آینده باز می‌گردد.

وی تصریح کرد: اگر از هم‌اکنون به فکر تأمین تجهیزات بعد از ساخت بزرگراه نباشیم حتماً پس از آسفالت‌ریزی وقفه‌ای ایجاد می‌شود اما اگر علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی در راستای ایمنی تأمین نشود از لحاظ ایمنی ترددکنندگان نمی‌توان بخشی آسفالت‌ریزی شده را به زیر بار ترافیکی برد.

انتهای پیام/