به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در جلسه کارگروه شورای مسکن شهرستان اهر، اظهار کرد: تاکنون در کشور ما موردی پیش نیامده پیمانکاری که در کار خود کوتاهی کرده را بازداشت و اموال وی را توقیف و در کاری که کم‌کاری کرده مشکل را حل کنند ولی به نظر من پیمانکار پروژه مسکن مهر را به‌نوعی مکلف کنیم تا پروژه نیمه‌کاره‌ای که آن را رها کرده به اتمام برساند هر چند شاید بازداشت و روانه زندان کردن در مراحل بعدی باشد.

وی افزود: در برخی مواقع زندانی کردن و آزادی مجدد پیمانکار پروژه‌ها که از خواسته‌های مالکان مسکن مهر است موجب اصلاح فرد می‌شود ولی کدخدامنشی، تعامل و یا بعضی رفتارها برخی امور در کشور به‌گونه‌ای حل می‌شود مطلقاً در سیستم اداری این نوع امور حل نمی‌شود اما به نظر بنده هیئت‌مدیره باید به‌گونه‌ای پیمانکار پروژه مسکن مهر را توجیه کنند که به صلاح وی است که پروژه را به سرانجام برساند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: قطعاً اگر پیمانکار مسکن مهر نسبت به تکمیل واحدهای نیمه‌تمام اقدام کند حتی مالکانی که تمام سهم خود را نپرداخته‌اند آن‌ها نیز پول خود می‌پردازند و با توجه به اینکه پیمانکار با قصوری که در تکمیل پروژه کرده متهم است امیدواریم با اموال جهت حفظ آبروی اش پروژه مسکن مهر را به اتمام برساند.

عبدالهی در ادامه از دستگاه قضایی خواست تا در اسرع وقت پرونده مسکن مهر شهرستان اهر را جمع‌بندی و به سرانجام برساند، گفت: بنده معتقدم هستم هرکسی که در پروژه مسکن مهر به بیت‌المال دست‌درازی کرده مجازات و تاوان اعمال اش را پس می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مالکان مسکن مهر قشر ضعیف و آسیب‌پذیر و مددجوی نهاد حمایتی هستند، ابراز داشت: برخی از مالکان در عین حال که فقیر هستند توان پرداخت حتی ۵۰۰ هزار تومان هم ندارند اما از کسانی که حق و حقوق این قشر را پایمال کرده نمی‌توان گذشت البته نیز اعتقاد داریم در این دنیا تاوان کاری که کرده‌اند را خواهند پرداخت.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس اضافه کرد: دستگاه‌های متولی مسکن مهر اگر قانون کمی دستشان را باز گذاشته از این طریق برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در مسکن مهر استفاده کنند و اگر خدای‌ناکرده مشکل مسکن مهر حل نشود برای همه عیبی بزرگ محسوب می‌شود در حالی که هیچ‌وقت از بحث و دعوا نتیجه‌ای نمی‌توان گرفت.

انتهای پیام/