به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین تجلیل از قضات حائز رتبه برتر منطقه ارسباران که در سالن شهید تندگویان فرمانداری اهر برگزار شد، حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست اظهار داشت: آمریکایی‌ها با قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، خصومت و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران آشکار کرد در حالی که این اقدام ترامپ توهین به نیروی نظامی مردمی کشورمان بود.

وی افزود: قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی نشان داد که مردم و مسئولان در برابر دشمنی‌های آمریکا یک‌دل و منسجم هستند، قطعاً اتحاد و انسجام اجازه نمی‌دهد دشمنان به اهدافی که دنبال آن هستند دست یابند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، نظامی، امنیتی و مردمی در تحقق شعار «رونق تولید» وظیفه دارند، گفت: اگر امروز امنیت و آرامش در جامعه حاکم است نتیجه همکاری، همدلی و تعامل دستگاه‌های امنیتی، دولتی و قضایی است.

محمودی با اشاره به موضوع احتکار کالا و اجناس توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی شهرستان اهر در مقابله با احتکار کالا و گرانی اجناس عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی گفت: همان‌طور که می‌دانید دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی موجب شد تا سازمان امور اجتماعی در کشور تشکیل شود و دستگاه قضایی و دولت در مقابله با آسیب‌های اجتماعی پیش‌قراول هستند به طوری که اقدامات دستگاه قضایی این شهرستان باعث شده پیشگیری از جرایم و به تبع آن آسیب‌های اجتماعی کنترل شود.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های قضایی و امنیتی و دولتی زمینه امنیت پایدار را فراهم کرده با آن‌که امنیت‌مان را مدیون ایثارگری و فداکاری شهدا هستیم و از طرفی برخوردهای قاطع با مخلان نظم جامعه باعث شده تا کسی جرات ایجاد ناامنی نکند.

انتهای پیام/