به گزارش اهرامروز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، بیت‌الله عبداللهی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت) ماه، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از تمامی مسئولانی که در مهار کرونا تلاش کرده اند اعم از رئیس جمهور، وزیر بهداشت ودرمان، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور و نیروهای مردمی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: خدا را سپاسگزارم که در مدت کوتاه نمایندگی مجلس تمام تلاش خود را برای انجام کارهای اثرگذار و اساسی از جمله رفع بیکاری و توسعه اشتغال‌ و پیشرفت واقعی شهرستان‌های اهر و هریس به کار بسته ام و با کمترین تبلیغات بهترین نتیجه را در مدت کوتاه گرفته ام که مردم نتیجه آن را در این مدت دیده و در آینده نیز خواهند دید. همچنین از همه شرکت کنندگان در انتخابات و هواداران تشکر و قدردانی کرده و برای نماینده منتخب هریس و اهر آرزوی موفقیت دارم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: همکاران شاهد و ناظر بودند که بنده در مجلس و کمیسیون شوراها و امور داخلی حداکثر تلاش را در خصوص طرح‌ها، لوایح به کار بستم و طرح منطقه ویژه اقتصادی هریس و تبدیل روستاهای حوزه انتخابیه به شهر از طرح های اینجانب بوده که درنوبت بررسی در مجلس است.

وی افزود: در این مدت کوتاه به همت مسئولان شهرستان اهر و هریس و مردم توانستیم جاده تبریز – اهر و هریس را به جاده امنیت و آرامش تبدیل نماییم و امیدواریم باقی مانده ۶ کیلومتری در حوزه هریس تکمیل و بزرگراه اهر – مشگین شهر، پروژه بزرگراه اهر – تبریز  و راه اهن شهرستان و اصلاح راه‌های حوزه انتخابیه و تکمیل جاده‌های روستایی که از پیگیری های جدی بنده بوده که به زودی آغاز شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با بیان انیکه حل مشکلات اجرای طرح هادی در مناطق روستایی شهرستان اهر و هریس از دغدغه ها جدی بنده بوده که امیدواریم به زودی با حمایت و اعتبار دولت به نتیجه مطلوب برسد، اظهار کرد: شعار انتخاباتی بنده بر محور رفع بیکاری و اشتغال زایی بوده است از این رو تمام تلاش خود را در این حوزه به کار بستم و نتیجه آن هم احداث بزرگترین کارخانه آهک شهرستان، کارخانه فولاد اهر، کارخانه شیشه آذر هریس، شهرک‌های صنعتی، معدن طلا و همچنین بزرگترین واحد گردشگری در جاده مشگین شهر که نقش اساسی در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان خواهد داشت، از اقدامات اساسی بنده در مسیر اشتغال زایی بوده است . از این رو امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و دولتی سرمایه‌گذاران در این منطقه سرمایه گذاری کرده تا مشکلات بیکاری به طور کامل رفع شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: مجوز ساخت پردیس دانشگاه فرهنگیان نیز به تصویب رسید که انشالله بعد از پایان کرونا به نتیجه مطلوب خواهد رسید. همچنین موافقت تبدیل دانشگاه فرش به دانشگاه فنی حرفه‌ای از وزیر علوم و تحقیقات گرفته شده که بزودی به نتیجه خواهد رسید. از طرفی تلاش برای بهبود وضعیت خطوط تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت از اقدامات و پیگیری های جدی بنده بوده که به زودی به نتیجه خواهد رسید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان اهر و هریس از اولویت های اصلی بوده به نحوی که از مدیرعامل نوسازی تجهیز مدارس برای بازدید از مدارس شهرستان و ارزیابی وضعیت آنها دعوت کرده‌ام.  از طرفی کلنگ زنی‌هایی نیز برای احداث مدارس در این مناطق زده شده که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. برای اولین بار دختران در رشته‌های فنی حرفه‌ای می‌تواند تحصیل کنند و این مهم با پیگیری های بنده و اخذ مجوز از وزارت علوم و تحقیقات محقق شده است.

وی ادامه داد: احداث ورزشگاه ۵۰ هزار نفری و احداث سالن‌های ورزشی از اقدامت اساسی بنده در مسیر توسعه اماکن ورزش شهرستان اهر و هریس بوده است. از این رو ضمن تشکر و قدردانی از وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم نسبت به اعتبار بخشی و تکمیل این پروژهها اقدامت لازم را انجام دهد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: احداث سد ایثار در شهرستان اهر و هریس شروع شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. توسعه گلخانه‌های شهرستان حوزه انتخابیه نیز گویای تلاش بنده در زمینه کشاورزی بوده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به ضرورت تجهیز بیمارستان‌های اهر و هریس،  اظهار داشت: ضمن تشکر و قدردانی از وزیر بهداشت ودرمان، درخوست می‌کنم مراحل تجهیز بیمارستان‌های این شهرستان را هر چه سریع‌تر انجام دهد. همچنین از وزیر راه و شهرسازی نیز در خواست می‌کنم، بیمارستان‌هایی را که در اثر زلزله اخیر تخریب شده را احیا کرده تا به منظور ارائه خدمات در اختیار مردم قرار بگیرد. همچنین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی با توجه به قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملی گردد. از رئیس جدید هلال احمر می‌خواهم بیمارستان قدیمی اهر را که امروز برای کارهای ساده مورد استفاده قرار میگرد، در اختیار شبکه بهداشت قرار داده تا به مهد کودک تبدیل نشود.