صابر محرم زاده در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار کرد: بنده نزدیک به ۲۵ سال است که در عرصه ورزش های رزمی فعالیت دارم از سال ۸۶ وارد کیک بوکسینگ شده و در حال حاضر حدود ۱۶ سال در این رشته فعالیت دارم که پیش از این در سایر رشته های رزمی نیز فعالیت داشته ام.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون در چندین مسابقه کشوری و بین المللی شرکت کرده و مقام هایی را کسب کرده ام، افزود: اخیراً مسابقه انتخابی تیم ملی و سه مرحله انتخابی درون اردویی در تهران برگزار شد که بنده در هر سه مرحله حضور داشتم و نتیجه این اردوها و مسابقات انتخابی دعوت ۳۶ رزمی کار به مسابقات جهانی میلان در کشور ایتالیا بود که بنده و احسان پیری از شهرستان اهر به عنوان بازیکن تیم ملی به مسابقات جهانی دعوت شده ایم.

محرم زاده ادامه داد: برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا – میلان ۲۰۱۷ به صورت فشرده سه ماه است که تمرین می کنیم تا بتوانیم به صورت پر انرژی و پر قدرت به لطف خدا بر حریفانمان غلبه کنیم.

بازیکن تیم ملی کیک بوکسینگ بابیان اینکه دلیل انتخاب بنده به عنوان بازیکن تیم ملی، کارنامه ای که داشتم بود، گفت: وزن کشی مسابقات روز جمعه خواهد بود البته وزن بازیکنان تیم ملی ایران از طریق فدراسیون به کشور میزبان اعلام شده که بنده در وزن منفی ۹۱ کیلوگرم و احسان پیری در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جدول های بازیکنان شرکت کننده در مسابقات مشخص شده و در هر وزن ۳۰ الی ۳۲ رزمی کار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ولی هنوز اطلاع دقیقی از حریفانمان در این مسابقات نداریم.

محرم زاده با تاکید بر اینکه سطح تیم کیک بوکسینگ تیم ملی ایران در دنیا بسیار بالاست و جزو تیم های قدرتمند محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان ایرانی در ورزش های انفرادی در اغلب رشته ها عملکرد خوبی داشته و البته در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارند.

بازیکن تیم ملی کیک بوکسینگ در پایان بر تداوم حمایت مسئولین از ورزشکاران و مدال آوران تاکید کرد و یادآور شد: ورزش شهرستان اهر ظرفیت بسیار بالایی دارد و توانسته در این برهه از زمان دو بازیکن به تیم ملی کیک بوکسینگ اعزام کند و اگر حمایت ها و تشویق های مسئولین تداوم یابد ورزشکاران نیز برای فعالیت در عرصه ورزش علاقه مند شده و قطعاً در تیم ملی در تمامی رشته ها ورزشکار خواهیم داشت.

در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم در مسابقات جهانی ایتالیا حضور خواهم یافت

احسان پیری، اظهار کرد: بنده احسان پیری متولد سال ۱۳۷۶ شهرستان اهر، از حدود ۶ سال پیش فعالیتم را زیر نظر استاد صابر محرم زاده آغاز کرده ام و تاکنون به صورت حرفه ای در این رشته ورزشی حضور دارم و برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا قدم نخست را از مسابقات استانی شروع کردیم که بعد از انتخاب در مسابقات استانی به مسابقات کشوری راه یافتیم.

وی ادامه داد: بعد از کسب مقام در مسابقات کشوری، به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ دعوت شدیم که به لطف خدا زمینه دعوت به مسابقات جهانی ایتالیا – میلان ۲۰۱۷ فراهم شد تا به عنوان بازیکن تیم ملی در این مسابقات شرکت کنیم.

بازیکن تیم ملی کیک بوکسینگ بابیان اینکه بنده در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم در مسابقات جهانی ایتالیا حضور خواهم یافت، اضافه کرد: برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا استاد صابر محرم زاده زحمات بسیاری برایم کشیده اند و از خانواده ام نیز به خاطر حمایت ها و تشویق هایی که کرده اند سپاسگذارم.