به گزارش خبرنگار اهرامروز، قبل از ظهر امروز (۱۸ اسفند ۱۳۹۶)، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با حضور فرماندار، شهردار، فرماندهی نیروی انتظامی، جانشین فرماانده سپاه ناحیه اهر، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان شهرستانی، از تندیس مهر مادر واقع در میدان مادر شهر اهر رونمایی شد.

این تندیس اثر دکتر بختیار فتحی می باشد که در میدان تازه تاسیس مادر واقع در تقاطع خیابان شهریار (سیدآباد) و خیابان صاحب الزمان (عج) نصب شده است.

گفتنی است رونمایی از این تندیس به دستان مبارک مادر شهید بزرگوار دفاع مقدس، جلیل محرمی و مهندس محمودی، فرماندار شهرستان اهر صورت گرفت.

شهردار اهر در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: تندیس مهر مادر به همت شورای اسلامی شهر اهر و با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیون تومان در محیطی به مساحت ۵۰ متر مربع احداث شده است که امروز شاهد رونمایی از آن هستیم.

مهندس کمال امید همچنین با اشاره به اینکه در این نقطه از شهر ترافیک زیادی وجود داشت، احداث این میدان ضروری بود، گفت: همکاران ما در شهرداری توانستند در عرض ۳ روز سازه این تندیس را به اتمام برسانند که زا تلاش شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.